Gå til innhold

Har du noen gang ødelagt for en kollega for egen vinning eller kun for å være slem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En du misliker, har irritert deg eller til og med liker

Anonymkode: b9476...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri noen gang vært bevisst slem for å ødelagt for noen andre eller gjort noe KUN for å være slem, så nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt ikke. Har heldigvis ikke psykopatiske trekk.

Anonymkode: 436eb...27f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei.

Men jeg presset en kollega ut i sykemelding da hun prøvde å mobbe og baksnakke meg. Hun skulle liksom være min mentor på jobb.

Anonymkode: 8f497...e69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, hvorfor spør du om det, slike ting er psykopatisk.

Anonymkode: 29b88...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ødelegge for andre?? Det her er vel typ. P-syk typ oppførsel eller? Om man har det så vanskelig så må man fokusere på seg selv, ikke på å ødelegge for andre. 

Anonymkode: 0de30...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har hatt en kollega (vikar) som prøvde å ødelegge for meg, som helt sikkert var fordi  hun ville ha fast jobb og ville sette andre i et dårlig lys og gjøre så alle de feilene hun selv gjorde ikke virket så ille når hun ga falske «anklager» om andre og meg til sjefen slik at det så ut som jeg (og andre hun gjorde det mot) virket som vi gjorde en dårlig jobb. Ikke ødelegg for andre.

Husk de fleste er avhengig av en jobb, hvis de mister denne pga en kollega kommer med falske anklager eller hvis man ikke orker å jobbe der lenger pga trakasseringen så kan det ødelegge så mye. 

Anonymkode: bcfaf...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei ikke som sabotasje.

Men hadde en jobb hvor jeg gjorde jobben til en teamleder som ikke hadde kontroll på noen ting og da jeg tok opp dette med leder et hakk over det så fikk jeg bare høre at ingen er uerstattelige. Møtte ingen vilje på å forhandle om ansvar og lønn, så da valgte jeg å gå. Det var ganske sur stemning da jeg kun gjorde det som var mine arbeidsoppgaver i oppsigelsestiden, og på alle spørsmål så svarte jeg at det står ikke i min stillingsinstruks, det er teamleder sitt ansvarsområde så det må du ta med han.

Anonymkode: 7b468...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...