AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden En du misliker, har irritert deg eller til og med liker Anonymkode: b9476...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Har aldri noen gang vært bevisst slem for å ødelagt for noen andre eller gjort noe KUN for å være slem, så nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Absolutt ikke. Har heldigvis ikke psykopatiske trekk. Anonymkode: 436eb...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Nei. Men jeg presset en kollega ut i sykemelding da hun prøvde å mobbe og baksnakke meg. Hun skulle liksom være min mentor på jobb. Anonymkode: 8f497...e69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En du misliker, har irritert deg eller til og med liker Anonymkode: b9476...d45 Nei, hvorfor spør du om det, slike ting er psykopatisk. Anonymkode: 29b88...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En du misliker, har irritert deg eller til og med liker Anonymkode: b9476...d45 Ødelegge for andre?? Det her er vel typ. P-syk typ oppførsel eller? Om man har det så vanskelig så må man fokusere på seg selv, ikke på å ødelegge for andre. Anonymkode: 0de30...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Minner meg om bpd oppførsel. Anonymkode: 0de30...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har hatt en kollega (vikar) som prøvde å ødelegge for meg, som helt sikkert var fordi hun ville ha fast jobb og ville sette andre i et dårlig lys og gjøre så alle de feilene hun selv gjorde ikke virket så ille når hun ga falske «anklager» om andre og meg til sjefen slik at det så ut som jeg (og andre hun gjorde det mot) virket som vi gjorde en dårlig jobb. Ikke ødelegg for andre. Husk de fleste er avhengig av en jobb, hvis de mister denne pga en kollega kommer med falske anklager eller hvis man ikke orker å jobbe der lenger pga trakasseringen så kan det ødelegge så mye. Anonymkode: bcfaf...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Nei ikke som sabotasje. Men hadde en jobb hvor jeg gjorde jobben til en teamleder som ikke hadde kontroll på noen ting og da jeg tok opp dette med leder et hakk over det så fikk jeg bare høre at ingen er uerstattelige. Møtte ingen vilje på å forhandle om ansvar og lønn, så da valgte jeg å gå. Det var ganske sur stemning da jeg kun gjorde det som var mine arbeidsoppgaver i oppsigelsestiden, og på alle spørsmål så svarte jeg at det står ikke i min stillingsinstruks, det er teamleder sitt ansvarsområde så det må du ta med han. Anonymkode: 7b468...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå