AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:46 #1 Del Skrevet onsdag kl 05:46 Hei. Jeg skal få levert en ny vaskemaskin idag og de skal samtidig hente den gamle. Det står at den skal klargjøres for henting men hva mener de da? 🙈 Beklager dumt spørsmål her nå! Mener de at jeg skal trekke ut støpslet og fjerne slangen? Eller er det noe mer? Anonymkode: 0ac7b...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:58 #2 Del Skrevet onsdag kl 05:58 Koble den fra vann, ta ut strømmen og legg avløpsslangen på gulvet så alt restvann renner ut av maskina. Anonymkode: 2e64f...09f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:33 #3 Del Skrevet onsdag kl 08:33 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Koble den fra vann, ta ut strømmen og legg avløpsslangen på gulvet så alt restvann renner ut av maskina. Anonymkode: 2e64f...09f 👍 Takk for svar 🌞 Anonymkode: 0ac7b...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:35 #4 Del Skrevet onsdag kl 08:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Koble den fra vann, ta ut strømmen og legg avløpsslangen på gulvet så alt restvann renner ut av maskina. Anonymkode: 2e64f...09f Evt også skru ut filterholder i bunn av maskina så den blir enda bedre tømt. På mine maskiner er det et deksel nede til høyre som kan åpnes Anonymkode: 7f478...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:42 #5 Del Skrevet onsdag kl 16:42 Skru i frakteskruer er viktig! Anonymkode: f0752...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:50 #6 Del Skrevet onsdag kl 16:50 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skru i frakteskruer er viktig! Anonymkode: f0752...469 Ikke når den skal kastes Anonymkode: 17b3b...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå