AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #61 Del Skrevet 11 timer siden Vilt urimelig. Å bo sammen med noen som har hatt lungebetennelse, er selvfølgelig ikke grunnlag for å skulle totalisoleres. Anonymkode: 3f31a...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #62 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vilt urimelig. Å bo sammen med noen som har hatt lungebetennelse, er selvfølgelig ikke grunnlag for å skulle totalisoleres. Anonymkode: 3f31a...0cf Sånn går det når man vil skrive før man har lest noe som helst. Anonymkode: ae932...0ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #63 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sånn går det når man vil skrive før man har lest noe som helst. Anonymkode: ae932...0ab Jeg har lest tråden. At legen sier noen ikke skal utsettes for smitte, betyr overhodet ikke at medlemmer av samme husstand skal isolere seg. Anonymkode: 3f31a...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #64 Del Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har lest tråden. At legen sier noen ikke skal utsettes for smitte, betyr overhodet ikke at medlemmer av samme husstand skal isolere seg. Anonymkode: 3f31a...0cf Han blir ikke bedt om å isolere seg og han er ikke isolert. Han blir bedt om å ta hensyn og ikke oppsøke høyrisikosituasjoner når det gjelder smitte. Anonymkode: ca3c3...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #65 Del Skrevet 48 minutter siden Ts er mange år eldre enn samboer. Jeg forstår ikke at hun vil sementere gammel, skrøpelig dame-bildet han kanskje allerede har av henne. Anonymkode: 2e11b...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #66 Del Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts er mange år eldre enn samboer. Jeg forstår ikke at hun vil sementere gammel, skrøpelig dame-bildet han kanskje allerede har av henne. Anonymkode: 2e11b...0fe For all del, bedre å daue da, si. Anonymkode: ca3c3...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå