AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #61 Del Skrevet 17 timer siden Vilt urimelig. Å bo sammen med noen som har hatt lungebetennelse, er selvfølgelig ikke grunnlag for å skulle totalisoleres. Anonymkode: 3f31a...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #62 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vilt urimelig. Å bo sammen med noen som har hatt lungebetennelse, er selvfølgelig ikke grunnlag for å skulle totalisoleres. Anonymkode: 3f31a...0cf Sånn går det når man vil skrive før man har lest noe som helst. Anonymkode: ae932...0ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #63 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sånn går det når man vil skrive før man har lest noe som helst. Anonymkode: ae932...0ab Jeg har lest tråden. At legen sier noen ikke skal utsettes for smitte, betyr overhodet ikke at medlemmer av samme husstand skal isolere seg. Anonymkode: 3f31a...0cf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #64 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har lest tråden. At legen sier noen ikke skal utsettes for smitte, betyr overhodet ikke at medlemmer av samme husstand skal isolere seg. Anonymkode: 3f31a...0cf Han blir ikke bedt om å isolere seg og han er ikke isolert. Han blir bedt om å ta hensyn og ikke oppsøke høyrisikosituasjoner når det gjelder smitte. Anonymkode: ca3c3...e97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #65 Del Skrevet 6 timer siden Ts er mange år eldre enn samboer. Jeg forstår ikke at hun vil sementere gammel, skrøpelig dame-bildet han kanskje allerede har av henne. Anonymkode: 2e11b...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #66 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts er mange år eldre enn samboer. Jeg forstår ikke at hun vil sementere gammel, skrøpelig dame-bildet han kanskje allerede har av henne. Anonymkode: 2e11b...0fe For all del, bedre å daue da, si. Anonymkode: ca3c3...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #67 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 11.41): Du tåler at han drar på byen. Du har bare hatt lungebetennelse. Det finnes mange som har partnere med langvarig terminal sykdom. Det er viktig at de kommer seg ut blant folk. Anonymkode: 739eb...4f9 Terminal sykdom er jo noe annet. Da skal man jo dø. Det her er forbigående, men kan bli alvorlig hvis man ikke passer seg. Å gå på fylla er ingen menneskerett. Man har klart seg uten fylla i to år under koronaen. Man klarer det i en uke i 2025. For øvrig har jeg hatt en venninne med samboer som hadde kreft. I den tiden han mottok cellegiftbehandling, satt HUN ned et forbud mot å komme på besøk til dem, og dro minimalt ut av huset selv. Omsorg, heter det. Anonymkode: 43cb4...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #68 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts er mange år eldre enn samboer. Jeg forstår ikke at hun vil sementere gammel, skrøpelig dame-bildet han kanskje allerede har av henne. Anonymkode: 2e11b...0fe Jeg klarte meg uten fest og fyll da jeg var 18. Det har ingenting med alder å gjøre. Anonymkode: 43cb4...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #69 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vilt urimelig. Å bo sammen med noen som har hatt lungebetennelse, er selvfølgelig ikke grunnlag for å skulle totalisoleres. Anonymkode: 3f31a...0cf Hvor skriver TS at hun ønsker å isolere samboeren? Eller mener du at når du ikke får gått på fylla, så er du "isolert"? Anonymkode: 43cb4...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå