Pippi Lotta Skrevet 5. februar #41 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Demens er en hjernesykdom. Det er skader på hjernen som påvirker det meste, også psyken. Sammenlikn det heller med andre hjerneskader om du må. Feks etter ulykker Psykiske lidelser er ikke noe å skamme seg over. Men det betyr ikke at helt klare nevrologiske sykdommer skal kalles psykiske lidelser. Anonymkode: 0d724...78d Er det ikke en samlebetegnelse for mange forskjelige tilstander? Det omtales uanset som psykisk sykdom av helsepersonel, og jeg tror ikke de gjør det for å fjerne skam for andre pasienter. Men jeg er på ingen måtte demens spesialist, så kan være du har rett her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #42 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og han vil aldri bli frisk . Dette gjør så vondt. Vet han elsker meg også men ett forhold er umulig når han er inn og ut av sykehus pgr av tilstanden. Eneste jeg har elsket og den smarteste jeg kjenner. Kommer meg ikke videre. Det blir aldri så dypt💔 Trenger ikke råd. Det er bare sånn. Måtte få det ut. Kanskje noen andre har det sånn og? Anonymkode: 1f378...a32 Jeg er uhelbredelig psykisk syk men etter lang tid med prøving og feiling fant de gode og moderne medisiner som gjør meg i så høy grad stabil at jeg nå egentlig er egnet til et samliv med noe om jeg hadde villet. Anonymkode: 01650...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå