AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har nå lest av strømmen og skal sende den til huseier, men ser til min store overraskelse at den er på under 50 kWh for en måned. Er dette faktisk mulig? Selv om jeg har vasket mindre klær den siste måneden så har jeg jo vært mye hjemme og brukt andre ting. Det har vært ett strømbrudd, men det varte bare i noen få timer, kan det ha hatt en innvirkning? Anonymkode: 853d9...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Det hørtes usannsynlig lite ut dersom du faktisk har bodd i leiligheten. Anonymkode: f6978...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det er mitt forbruk på under 2 dager... Anonymkode: bc395...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Det tilsvarer er forbruket til en eneste normal panelovn, i en time per døgn, over en måned. Og da sitter du forøvrig i stummende mørke, uten varmtvann, lys eller noe annet elektrisk forbruk. Til sammenligning bruker jeg på de aller kaldeste dagene 100-150 kWh per døgn i en relativt romslig og medium godt isolert leiligjet. Det er mye, og ikke et snitt, men bare for sammenligningens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hørtes usannsynlig ut. Jeg bruker ca 20kwh pr dag, og har liten leilighet på 50-60kvm Anonymkode: 7e9ba...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Kan du ha lest av feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Ta et bilde av måleren og send til huseier du, så får hun se selv og avgjøre om det skal meldes inn feil, eventuelt om det har skjedd noe galt i forbindelse med brudd. Anonymkode: bc395...db2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Hva bruker du strøm til? Hvis oppvarming og varmtvann er utenom, er kanskje 1700 Wh hver dag ikke usannsynlig. Anonymkode: eaa76...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Har bodd i leiligheten og vi er to personer. Får ringe huseier så kan de ta det videre. Jeg har dobbeltsjekket tallene og alt. Vi bruker vanligvis rundt 500 i måneden, litt opp og ned, men dette var jo helt merkelige tall. Anonymkode: 853d9...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva bruker du strøm til? Hvis oppvarming og varmtvann er utenom, er kanskje 1700 Wh hver dag ikke usannsynlig. Anonymkode: eaa76...a91 Usannsynlig. Er knapt nok til å holde et kjøleskap og en fryser i gang. Oppvask/ vask/ belysning/ tv/ lading/ annet har de fleste i tillegg. Selv med oppvarming er inkludert, er det gjerne varmekabler utenom, som i såfall trekker kraftig opp forbruket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva bruker du strøm til? Hvis oppvarming og varmtvann er utenom, er kanskje 1700 Wh hver dag ikke usannsynlig. Anonymkode: eaa76...a91 Har ingenting av det inkludert så det gir ingen mening. Anonymkode: 853d9...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nå lest av strømmen og skal sende den til huseier, men ser til min store overraskelse at den er på under 50 kWh for en måned. Er dette faktisk mulig? Selv om jeg har vasket mindre klær den siste måneden så har jeg jo vært mye hjemme og brukt andre ting. Det har vært ett strømbrudd, men det varte bare i noen få timer, kan det ha hatt en innvirkning? Anonymkode: 853d9...f3f Her er det feil, ett sted. Anonymkode: 87540...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå