Gå til innhold

Hva foretrekker du at kvinnelig partner har av hår

AnonymBruker

Hvor mye kjønnshår liker du at rn kvinne har  

60 stemmer

1. 1. Hvor mye kjønnshår liker du at rn kvinne har

• Stor busk
      11
    • Trimmet dusk
      11
    • Stripe
      6
    • Glatt
      27
    • Kort-kort klippet
      5
    • Frisert i hjerte eller lignende
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Barbere mothårs skaper fort problemer med huden, derfor gjør få det, men selv da skal det veldig mye til for at det skal oppleves 100% glatt. Jeg har vært med en del damer, og alltid merket noe stubber av varierende grad om hun er nybarbert, også går det en dag, så er det som skjegg. Da foretrekker jeg heller mykt hår som er hakket lenger 

Anonymkode: f2793...70e

Har aldri merket stubber av damen før 3. dag etter barbering, hun har heldigvis ikke noe problem med å barbere mothårs. Selv foretrekker jeg heller det enn behåring. Synes ikke hår er noe særlig verken å se på, ta på, oralt eller penetrering så der er vi nok forskjellige som også pollen viser.

Anonymkode: 8d7a1...77d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå sier jeg bare hva jeg foretrekker, men er ikke sånn at jeg tenner mindre på kjæresten de gangene hun velger å bruke høvel, slikker henne med glede uansett, men følelsen av mykt hår er bedre enn stubber, uten at det ødelegger sexen av den grunn, så jeg er nok ikke så pirkete som det høres ut som

Anonymkode: f2793...70e

Skjønner den. I en magisk verden hvor det var mulig å ikke forholde seg til sånnt kroppslig som stubber, har jeg også valgt at det var mykt. Eller kanskje, noen ganger er det gøy å kjenne stubber. 

Anonymkode: 5a687...743

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...