AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Sex er viktig. Men når jeg sliter med ereksjonssvikt, hva er jeg da verd som sex-partner? Hvis jeg hadde vært singel, ville dere satset på meg likevel? Anonymkode: 2cfe7...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sex er viktig. Men når jeg sliter med ereksjonssvikt, hva er jeg da verd som sex-partner? Hvis jeg hadde vært singel, ville dere satset på meg likevel? Anonymkode: 2cfe7...28b Hvor gammel er du? Hva er grunnen til ereksjonsvikten? Anonymkode: 05bc1...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? Hva er grunnen til ereksjonsvikten? Anonymkode: 05bc1...f77 Passert 50. Har veid for mye, men er slank nå. Det er sikkert sammensatt med flere faktorer. Diabetes bl a Anonymkode: 2cfe7...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Selvfølgelig så er du verdt noe. Sex er ikke alt. Men det finnes utallige hjelpemidler. Sex klarer man å få til sammen lell. Sex er ikke bare kuk i fitte som jeg kaller det. Man kan være god mot hverandre må veldig mange måter. Man må bare være åpen om alt som finnes. Vibrator og slike ting. Du klarer å tilfredsstille en kvinne fordi. Anonymkode: 6b226...51f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Nå har jeg fått de barna jeg skal ha og er gift. Hvis jeg skulle ha så uflaks å måtte ut på datingmarkedet igjen så vil ereksjon være milevis nede på lista over hva som betyr noe. Snill, samarbeidsevner, kommunikasjonsevner, økonomisk sans, humoristisk sans, normal boevne, personlig hygiene, ikke tro på de mest søkte konspirasjonsteoriene, relativt grei helse (jo eldre man blir, jo mer må man regne med at kan dukke opp), noen felles interesser, hvordan han behandler egne barn/slekt, praktiske evner, tåle å snakke om kvinnehelse, ha ca de samme verdiene osv. Jeg kan leve med en mann uten ereksjon, men ikke en mann som har svært ulike verdier som meg. Anonymkode: 5dd69...a69 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sex er viktig. Men når jeg sliter med ereksjonssvikt, hva er jeg da verd som sex-partner? Hvis jeg hadde vært singel, ville dere satset på meg likevel? Anonymkode: 2cfe7...28b Partners ereksjon spiller ærlig talt ingen rolle for min del. Kjipest for mannen. De deiligste tingene for meg seksuelt, det som gir meg mest nytelse, innebærer ikke en erigert penis💁🏼♀️. Mine deiligste orgasmer og oppbygning til de, innebærer ikke en penis. Hadde du derimot hatt komplekser, sutret og klaget over det, så hadde det vært turn off. Anonymkode: 72426...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Partners ereksjon spiller ærlig talt ingen rolle for min del. Kjipest for mannen. De deiligste tingene for meg seksuelt, det som gir meg mest nytelse, innebærer ikke en erigert penis💁🏼♀️. Mine deiligste orgasmer og oppbygning til de, innebærer ikke en penis. Hadde du derimot hatt komplekser, sutret og klaget over det, så hadde det vært turn off. Anonymkode: 72426...38a Sutrer ikke nei. Det er fint å lese det dere skriver. Takk! Anonymkode: 2cfe7...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har svært lav sexlyst. Har en vestibulær sykdom som gir mye svimmelhet. Blir skikkelig uvel etter orgasme, så det vil jeg helst unngå. Men er glad i nærhet ellers. Så hadde vært topp for meg. Anonymkode: ae320...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har en ff med ereksjonssvikt, div behandlinger osv i bildet. Jeg har hatt fantastisk sex med han i over to år nå, ville ikke falt med inn å ligge med noen andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Miss91 skrev (Akkurat nå): Jeg har en ff med ereksjonssvikt, div behandlinger osv i bildet. Jeg har hatt fantastisk sex med han i over to år nå, ville ikke falt med inn å ligge med noen andre Fantastisk 💕 Anonymkode: 2cfe7...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Så lenge du fortsatt har sexlyst, ville ikke ereksjonssvikt vært en dealbreaker for meg heller. K47 Anonymkode: 4c06c...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Så lenge du fortsatt har sexlyst, ville ikke ereksjonssvikt vært en dealbreaker for meg heller. K47 Anonymkode: 4c06c...272 Det står ikke på lysten nei💕 Anonymkode: 2cfe7...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden For meg hadde det vært en dealbreaker, men alle er forskjellige. K42 Anonymkode: 7beb5...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Om han er hyggelig og grei, genuint glad i meg, har like verdier som meg og er god på å massere skuldre - da spiller ereksjon eller ikke ereksjon forsvinnende liten rolle 😊 Anonymkode: 1f5c1...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå