Gå til innhold

Menn på bygda: lite kresne?

Gjest Jon

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
jeg syns det egentlig er like mange stygge damer på bygdene som menn.

virker som om folka der ikke vet hva det vil si å ta vare på seg selv liksom.  :forvirret: og det gjør dem ikke akkurat penere.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje eg heller!

Slutt å disse bygda.

Det er da minst like mange stygge folk i byar som på bygdene?

Eg trur faktisk det er ei overvekt av meir eller mindre stygge folk på bygda..veit ikkje kvifor men so er det berre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Eg trur faktisk det er ei overvekt av meir eller mindre stygge folk på bygda..veit ikkje kvifor men so er det berre.

Tvilsomt..

Her eg bur er dei aller fleste veldig vakre, syns eg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

virker som om folka der ikke vet hva det vil si å ta vare på seg selv liksom.  :forvirret: og det gjør dem ikke akkurat penere.

:grine2:

hva får de til å tro at folk på bygda ikke klarer å ta vare på seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Sånn er det vel i byene også?

Ser ofte folk daffende rundt i joggebukse og fleece med ufrisert hår og slitent utseende.

Kanskje de bare blir mer synlige på bygda?

Eller kanskje ikke? jeg vokste opp i bygd, men bor nå i by. Prosentvis vil jeg anta at antall ustelte er det samme lanet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stell@
Ikkje eg heller!

Slutt å disse bygda.

Det er da minst like mange stygge folk i byar som på bygdene?

Nei. Det syns jeg ikke.

Dere har ikke tilgang på så mange klesbutikker som vi har. På den måten så får dere ikke frisket opp klesskapet like ofte som vi gjør.

Ikke tør dere å bestille klær på internet heller, for internet og visa-kort er jo farlig for dere. Men jeg tipper dere kommer etter oss om en to til tre år. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stell@
Sånn er det vel i byene også?

Ser ofte folk daffende rundt i joggebukse og fleece med ufrisert hår og slitent utseende.

Kanskje de bare blir mer synlige på bygda?

Eller kanskje ikke? jeg vokste opp i bygd, men bor nå i by. Prosentvis vil jeg anta at antall ustelte er det samme lanet over.

Ja, det finnes sånt i byene også, men ikke like mye.

Som jeg skrev over her til en annen skriver, så har ikke dere tilgang på like mye accessorier, klær, sko, plusspluss som det vi har. Derfor så har dere ikke mulighet til å se like bra ut som mange av folkene i byene gjøre.

Og nei, jeg tror ikke på dette med at dere kan bestille i fra internet. Det er jo velkjent at dere er livredd slikt "humbug". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest camillo

Skulle til å skrive at dette var en generaliserende idiot-tråd, men så så jeg at den lå på 'skråblikk og generaliseringer'. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stell@
Skulle til å skrive at dette var en generaliserende idiot-tråd, men så så jeg at den lå på 'skråblikk og generaliseringer'.  :erter:

Jaha? Idiot-tråd fordi du er i fra bygda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stell@
Nei, som jeg skrev; fordi den er generaliserende.

Hva så? Det er lov å generalisere. Men dette syns jeg faktisk ikke er generalisering. Jeg syns det er fakta jeg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillo
Hva så? Det er lov å generalisere. Men dette syns jeg faktisk ikke er generalisering. Jeg syns det er fakta jeg. :roll:

Ja vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skulle til å skrive at dette var en generaliserende idiot-tråd, men så så jeg at den lå på 'skråblikk og generaliseringer'.  :erter:

Det er faktisk lov til å generalisere, da man må kunne anta at de aller fleste forstår at når noen generaliserer, så uttrykker de meningsytringer på bakgrunn av deres subjektive erfaringsverden og at alle andre som hører på må ta med det i betraktning når de hører på eller leser.

De som ikke forstår det bør ta et kurs i samfunnsvitenskal\pelig metode og statistikk og lese litt filosofi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...