Gå til innhold

Menn på bygda: lite kresne?

Gjest Jon

Anbefalte innlegg

Gjest camillo
Det er faktisk lov til å generalisere, da man må kunne anta at de aller fleste forstår at når noen generaliserer, så uttrykker de meningsytringer på bakgrunn av deres subjektive erfaringsverden og at alle andre som hører på må ta med det i betraktning når de hører på eller leser.

De som ikke forstår det bør ta et kurs i samfunnsvitenskal\pelig metode og statistikk og lese litt filosofi.

:ler: Ja, for det har jeg jo ikke.

Dersom du hadde lest det jeg skrev, skrev jeg at jeg var klar over at det var en generaliseringstråd. Jeg synes forøvrig ikke at generaliseringer til de grader som dette her er greit i en saklig diskusjon. Men som sagt; jeg så i etterkant at dette heller ikke var ment som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S
Ja, det finnes sånt i byene også, men ikke like mye.

Som jeg skrev over her til en annen skriver, så har ikke dere tilgang på like mye accessorier, klær, sko, plusspluss som det vi har. Derfor så har dere ikke mulighet til å se like bra ut som mange av folkene i byene gjøre.

Og nei, jeg tror ikke på dette med at dere kan bestille i fra internet. Det er jo velkjent at dere er livredd slikt "humbug". ;)

Du inkluderer meg i "dere"?

Jeg bor i by, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jon: du må bare holde ut med de fugleskræmsla som e der, er ikke mye anna å gjør! Kommer du tilbake til byen ei gang blir det nok bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Nei. Det syns jeg ikke.

Dere har ikke tilgang på så mange klesbutikker som vi har. På den måten så får dere ikke frisket opp klesskapet like ofte som vi gjør.

Ikke tør dere å bestille klær på internet heller, for internet og visa-kort er jo farlig for dere. Men jeg tipper dere kommer etter oss om en to til tre år.  :grine2:

Eeeeh.... Fordommane mot bygda er skremmande merkelege altså... Kor mange bygder har du vore i!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Det er faktisk ikkje så ille men man har jo dei karane heima som dreg til Thailand og kjem heim gifteklar med dama men det er dei som er særast av alle. Der eg budde før var folkehøgskulen ein heit daiteplass. Første dagen min der stod dei lokale heltane og rusa med bilane sine for å sjekka ut det nye kullet. Men selvølgelig det var ikkje alle men dei mest ekstreme.

Det finest no ekle særingar i byane og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Eeeeh.... Fordommane mot bygda er skremmande merkelege altså... Kor mange bygder har du vore i!?!?

Jeg bor i en og mye av fordommene er sanne da...

Det er da unektelig mange flere sauer, kuer, geiter, elg og bønder på bygda, og få har høyere utdannelse (de som har bor i mer sentrale strøk..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor midt i byen og er omringet av stygge og feite folk. Jeg ser stygge og feite folk hver eneste dag. Fordelen med å bo i by er jo at siden det er litt større befolkningstetthet her så er det heldigvis litt lettere å treffe på de smarte og velduftende.

På bygda er jo nett-dating en slager, man får utvidet utvalget betraktelig samtidig som man kan bo der man ønsker/er nødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...