Gå til innhold

Menn på bygda: lite kresne?

Gjest Jon

Anbefalte innlegg

Single menn på bygdene i Norge har jo ikke så mange jenter å velge blant: enten er de gift med barn eller de er ledige men stygge/feite.

Hva skal disse stakkars mennene gjøre? Reise til utlandet, på ungkarsfestivaler og bestille postordrebrudar?

Jeg mener dette er et samfunnsproblem, dette med single mennesker på bygda! Hvor skal de finne sin partner? Det er heller ikke dating-muligheter på bygda, er man riktig uheldig finner verken bensinstasjon, storkiosk, kafè eller kino...og hvertfall ikke resturant!

Så, hva gjør man?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er innflytter på bygda da, pga. jobb (er singel)..

Hehe...vet jo at alkohoø og fest er veldig virksomt..men "ugly people", jeg er jo en kjekk urban herremann da..tenkte du over her på damene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alt jeg sier er: Få i gang en skikkelig fest, så blir det noe på alle. Også stygge/feite menn fra bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stell@

hehe. ja, det er jo veldig typisk da. At de ikke finner seg stort bedre når utvalget er lite. :)

Men de finner jo hverandre når alkoholen får virke.

Alkhol løser bygdefolkas problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan snu litt på problemstillingen din da; Single kvinner på bygdene i Norge har jo ikke så mange menn å velge blant: enten er de gift med barn eller de er ledige, men stygge/feite. ;)

De single mennene på bygden er sansynligvis de som best vil matche de single (stygge/feite) jentene, nettopp fordi de selv er stygge/feite..og det er den egentligge grunnen til at de er nettopp single - de tror de er don Juan, men ligner mer på Marve Fleksnes...

Ikke ta dere nær av at jeg her skriver om stygg og feit, bruker bare samme ord som trådstarter jeg...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Men fakta er at flere kvinner flytter fra bygdene slik at det blir en overvekt (i dobbel forstand) blant menn på bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
HEI!!!!!!jeg bor på bygda....og jeg er singel........

fuck!!!!!

Vel visst det er deg på avataren din så er jeg interessert. :)

:ironi::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stell@

jeg syns det egentlig er like mange stygge damer på bygdene som menn.

virker som om folka der ikke vet hva det vil si å ta vare på seg selv liksom. :forvirret: og det gjør dem ikke akkurat penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg sier er: Få i gang en skikkelig fest, så blir det noe på alle. Også stygge/feite menn fra bygda.

Problemstillingen min var ikke "stygge menn på bygda"....det var tvert i mot pene urbane innflyttere (som er singel herrer) og stygge og feite kvinnfolk..men jeg ser at det kan gå begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan snu litt på problemstillingen din da; Single kvinner på bygdene i Norge har jo ikke så mange menn å velge blant: enten er de gift med barn eller de er ledige, men stygge/feite.  ;)

De single mennene på bygden er sansynligvis de som best vil matche de single (stygge/feite) jentene, nettopp fordi de selv er stygge/feite..og det er den egentligge grunnen til at de er nettopp single - de tror de er don Juan, men ligner mer på Marve Fleksnes...

Ikke ta dere nær av at jeg her skriver om stygg og feit, bruker bare samme ord som trådstarter jeg...

:sjarmor:

Jo den var bra, applauderer den :klappe:

Marve Fleksnes ja...du skal se at gode gamle Marve framstår som Brad Pitt her ute på bygda! Det sier jo litt når det gjelder både kvinner og menn her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI!!!!!!jeg bor på bygda....og jeg er singel........

fuck!!!!!

:Nikke:

JA!!! Vi bygdefolk står sammen!

Og jeg er verken feit eller stygg, og tar vare på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest x-trønder
Single menn på bygdene i Norge har jo ikke så mange jenter å velge blant: enten er de gift med barn eller de er ledige men stygge/feite.

Hva skal disse stakkars mennene gjøre? Reise til utlandet, på ungkarsfestivaler og bestille postordrebrudar?

Jeg mener dette er et samfunnsproblem, dette med single mennesker på bygda! Hvor skal de finne sin partner? Det er heller ikke dating-muligheter på bygda, er man riktig uheldig finner verken bensinstasjon, storkiosk, kafè eller kino...og hvertfall ikke resturant!

Så, hva gjør man?

:klø:

Da tar de bilen og kjører inn til nærmeste tettsted. Tror ikke det er mange bygdesteder igjen som ikke har bensinstasjon. De fleste steder har jo Samvirkelag og det kan jo hende det sitter en snuppe i kassa der.

Bor du på bygda så må du ha bil og da kommer du deg rundt dit du vil, de fleste finner vel ikke kjæresten rett utenfor stuedøren heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kassadama på Samvirkelaget er vel som regel feit, gift og har barn, det er de hos oss, så den er uaktuell...og treffer en noen i området Samvirkelaget står det i lokalavisa straks etter, med fargebilde og alt.

Det hjelper ikke å ha bil hvis det ikke bor noen i nærmeste omkrets på et par timer da..tror prosjektet "bygda og jenter" blir håpløst jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:Nikke:

JA!!! Vi bygdefolk står sammen!

Og jeg er verken feit eller stygg, og tar vare på meg selv.

Ikkje eg heller!

Slutt å disse bygda.

Det er da minst like mange stygge folk i byar som på bygdene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...