AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Noen som har erfaring med swinging/sextreff med partneren sin? Hvis det ikke interesserer deg er ikke dette tråden for deg! Anonymkode: 00c75...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg og min eks hadde et vennepar vi av og til møtte for sex/partnerbytte. Jeg og min kone har vært på en slags klubb de har her vi bor, men har ikke gjort noe mer enn bare å ha sex med hverandre foreløpig. Anonymkode: fa400...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg og min eks hadde et vennepar vi av og til møtte for sex/partnerbytte. Jeg og min kone har vært på en slags klubb de har her vi bor, men har ikke gjort noe mer enn bare å ha sex med hverandre foreløpig. Anonymkode: fa400...f41 Hadde dere sex alle fire eller bytta dere partner typ? Og var det nære venner? Litt interessert i å høre hvordan dere kom i kontakt med dette paret og hvordan praten kom over på sex? Anonymkode: 3a8c5...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Vi har hatt en god del treff med en ekstra mann. Disse mennene har vi funnet via forskjellige sider/ grupper på nettet. Det som startet prosessen var egentlig at jeg ikke klarte å få henne til å komme, uansett hva jeg gjorde med fingre/ tunge/ kuk. Noe jeg ikke har hatt problemer med i de beste tidligere forholdene jeg har hatt. Fra dette litt triste utgangspunktet ble ulike leketøy kjøpt inn og prøvd ut. Vibratorer, klitorisstimulatorer og ulike dildoer. Dette fungerte bra nok til at hun fikk orgasmer stort sett hver gang vi hadde sex. Etterhvert fikk jeg et klart inntrykk av at hun kom raskere og hardere når en større dildo var i bruk. Derfra var jo ikke veien lang til å konkludere med at hun er en "size queen", selv om hun til dags dato ikke har villet innrømme det. Vi hadde hele veien åpen dialog om tidligere erfaringer og sex generelt. Så etterhvert kom vi inn på å en gang å prøve å ha med en ekstra mann. Selvsagt var "size queen" temaet langt fremme i pannebrasken når jeg kikket på nettet etter menn det kunne friste å ha trekant med. Det burde definitivt være noen av den velutrustede sorten, men de vokser jo ikke akkurat på trær. Så vi har møtt menn i ulike aldre, og med alt fra gjennomsnitt minus penis til 19-20 cm lengde og 14-16 i omkrets. For min del finnes det ikke fnugg av tvil om at de store er det hun egentlig trenger, og hun har fått flere orgasmer når hun knulles bestemt av en stor. Jeg og de andre mer ordinære har ikke vært i nærheten av å ha den effekten. Så i mangel av å selv kunne få henne til å komme, finner jeg faktisk tenning og en slags skrudd tilfredsstillelse av å se henne bli knullet til orgasme av en stor kukk. Anonymkode: 22385...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har hatt en god del treff med en ekstra mann. Disse mennene har vi funnet via forskjellige sider/ grupper på nettet. Det som startet prosessen var egentlig at jeg ikke klarte å få henne til å komme, uansett hva jeg gjorde med fingre/ tunge/ kuk. Noe jeg ikke har hatt problemer med i de beste tidligere forholdene jeg har hatt. Fra dette litt triste utgangspunktet ble ulike leketøy kjøpt inn og prøvd ut. Vibratorer, klitorisstimulatorer og ulike dildoer. Dette fungerte bra nok til at hun fikk orgasmer stort sett hver gang vi hadde sex. Etterhvert fikk jeg et klart inntrykk av at hun kom raskere og hardere når en større dildo var i bruk. Derfra var jo ikke veien lang til å konkludere med at hun er en "size queen", selv om hun til dags dato ikke har villet innrømme det. Vi hadde hele veien åpen dialog om tidligere erfaringer og sex generelt. Så etterhvert kom vi inn på å en gang å prøve å ha med en ekstra mann. Selvsagt var "size queen" temaet langt fremme i pannebrasken når jeg kikket på nettet etter menn det kunne friste å ha trekant med. Det burde definitivt være noen av den velutrustede sorten, men de vokser jo ikke akkurat på trær. Så vi har møtt menn i ulike aldre, og med alt fra gjennomsnitt minus penis til 19-20 cm lengde og 14-16 i omkrets. For min del finnes det ikke fnugg av tvil om at de store er det hun egentlig trenger, og hun har fått flere orgasmer når hun knulles bestemt av en stor. Jeg og de andre mer ordinære har ikke vært i nærheten av å ha den effekten. Så i mangel av å selv kunne få henne til å komme, finner jeg faktisk tenning og en slags skrudd tilfredsstillelse av å se henne bli knullet til orgasme av en stor kukk. Anonymkode: 22385...4de Det er bra du liker det, samtidig så håper jeg ikke at du tror hun må komme vaginalt for å ha et godt liv. Jeg kommer bare med klitoris og lever helt fint med det. Så beskytt hjertet ditt om det er nødvendig. Anonymkode: ee9b6...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er bra du liker det, samtidig så håper jeg ikke at du tror hun må komme vaginalt for å ha et godt liv. Jeg kommer bare med klitoris og lever helt fint med det. Så beskytt hjertet ditt om det er nødvendig. Anonymkode: ee9b6...efb Det er vel strengt tatt jeg som er pådriveren i dette, men hun setter definitivt pris på disse treffene når de først skjer. Angående klitorisorgasmer utløst av en vibrator eller lignende i forhold til en skikkelig knulleorgasme, så anser jeg den som vibratoren gir som "juks", ikke "the real deal" . Litt som å delta i Trondheim-Oslo med elsykkel.. Anonymkode: 22385...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Skikkelig god sex mellom to som passer perfekt sammen seksuelt, er bare så mye bedre enn der man må frem med masse hjelpemidler for å få det til..... Anonymkode: 22385...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel strengt tatt jeg som er pådriveren i dette, men hun setter definitivt pris på disse treffene når de først skjer. Angående klitorisorgasmer utløst av en vibrator eller lignende i forhold til en skikkelig knulleorgasme, så anser jeg den som vibratoren gir som "juks", ikke "the real deal" . Litt som å delta i Trondheim-Oslo med elsykkel.. Anonymkode: 22385...4de Det får du bare mene, men du bør ikke bestemme over andres kropper. Det er vår orgasme, ikke din. Om dama di liker vibrator er det ikke noe du har rett på å bestemme over. Kan si at om jeg får orgasme av vibrator eller av en hånd, opplever kroppen min en orgasme akkurat samme, å det er ingenting du kan si til å få meg slutte å ønske det. Jobb med kontrollbehovet ditt, jeg tror du er litt for vant til å bestemme over andre. Spørr dama di hvordan hun egentlig har det, for dette kan være sykelig. Anonymkode: ee9b6...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå