Polluxa Skrevet 5. februar #21 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Om man har ventet over 1 uke betyr det da at fastlegen har ikke tenkt til å fornye det man ba om å fornøye? Anonymkode: ca7de...03a Om det er A eller B prep , kan det hende du ikke får , før samtale. Og om du ber om medisiner for tidlig, altså brukt for mange tabletter vil legen være streng . Man kan ikke bare bestille medisiner hos legen og tro man har de tilgjengelig etter 30 min. Hvorfor passer du ikke på i god tid før du " går tom" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluxa Skrevet 5. februar #22 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Om man har ventet over 1 uke betyr det da at fastlegen har ikke tenkt til å fornye det man ba om å fornøye? Anonymkode: ca7de...03a Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluxa Skrevet 5. februar #23 Del Skrevet 5. februar (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Og det skal man gjette seg frem til selv, uten et ord fra legen? Anonymkode: d03b9...d0c Tror du legen har tid til sitte svare alle som shopper medisiner digitalt ?? Eeeh nei! Da ringer man inn til kontoret , og snakker . .det å bruke digitale tjenesten vitner om at du ikke vil snakke med noen om medisinbruk en .. trolig fordi du har spist for mange Endret 5. februar av Polluxa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet 5. februar #24 Del Skrevet 5. februar Tror jeg alltid har fått samme eller neste dag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 5. februar #25 Del Skrevet 5. februar For meg har det tatt alt fra 20 minutter til ett døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #26 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hos oss skjer det alltid samme dag, kan til nød komme morgenen etterpå dersom fornyelsen ble lagt inn på slutten av arbeidsdagen. Anonymkode: 8c7f4...26d Som regel samme dag, og får svar om resepten ikke blir fornyet. Men bruker legge inn forespørsel på helsenorge noen dager før og vise til at jeg går tom xxxdag. Anonymkode: 1d7f2...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå