AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tenkte jeg skulle prøve meg med Rituals fragrance sticks til badet: https://www.rituals.com/no-no/the-ritual-of-jing-fragrance-sticks-1118066.html Men hvilken duft? Noen som har prøvd? Jeg liker ikke vanilje. Anonymkode: 6c6f5...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ikke kjøp det, ingen aner hva som er i dette greiene. Kjøp heller rene eteriske oljer på helsekost eller apoteket. Anonymkode: ae8a9...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Jeg synes Hamman serien deres lukter best, den er litt frisk, ikke tung eller søt som jeg ikke er veldig glad i. Anonymkode: 90cc7...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes Hamman serien deres lukter best, den er litt frisk, ikke tung eller søt som jeg ikke er veldig glad i. Anonymkode: 90cc7...daf Synes du ikke Hamman er tung!? Wow, i min nese legger den seg som en tung vektdyne og gir umiddelbar hodepine. Anonymkode: d644a...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå