AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Hei Jeg ser at Kicks har salg på parfyme nå og jeg vil kjøpe denne men vet ikke hvem av de det er, da jeg kastet esken 🙈 Noen som vet? Anonymkode: d4305...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar Er det denne? Ts https://www.kicks.no/marc-jacobs/parfyme/dame/parfyme/eau-de-toilette/marc-jacobs-daisy-edt-50-ml Anonymkode: d4305...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 4. februar #3 Del Skrevet 4. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Del Skrevet 4. februar Ja Anonymkode: 3b234...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Del Skrevet 4. februar Beatbox skrev (1 minutt siden): Åhh takk snille du ❤️ Ts Anonymkode: d4305...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 4. februar #6 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åhh takk snille du ❤️ Ts Anonymkode: d4305...9f5 Bare hyggelig😊 Har den selv og blir ikke lei🤩😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Del Skrevet 4. februar Beatbox skrev (4 minutter siden): Bare hyggelig😊 Har den selv og blir ikke lei🤩😂 Så gøy hehe🥰 Ja, den er nydelig, elsker den 😻 Anonymkode: d4305...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Del Skrevet 4. februar Navnet står jo på flaska? Anonymkode: 4363f...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #9 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Navnet står jo på flaska? Anonymkode: 4363f...9e0 Det finnes to like flasker skjønner du, derfor. Skrev i innlegget at jeg ikke vet hvem av de det er. Ikke skumles bare Ts Anonymkode: d4305...9f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #10 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes to like flasker skjønner du, derfor. Skrev i innlegget at jeg ikke vet hvem av de det er. Ikke skumles bare Ts Anonymkode: d4305...9f5 All informasjon du trenger står på flaska, den andre flaska står det eau so intense på så det er veldig lett å se hvilken som er hvilken. Anonymkode: 4363f...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 5. februar #11 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): All informasjon du trenger står på flaska, den andre flaska står det eau so intense på så det er veldig lett å se hvilken som er hvilken. Anonymkode: 4363f...9e0 Hvorfor gnåle sånn når Ts har fått svar? Let it go.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #12 Del Skrevet 5. februar Sen ve ben skrev (1 time siden): Hvorfor gnåle sånn når Ts har fått svar? Let it go.. Gnåler? Jeg forklarer henne hvordan hun finner informasjonen. Anonymkode: 4363f...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå