Gå til innhold

Kosthold på hotell (vektnedgang)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Edit: Dobbelpost, ett som anonym og en ikke.

Endret av lajlaj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei, ingen kan spise mengder mat, og holde seg naturlig tynn, med mindre du er toppidrettsutøver. Disse spiser som regel mye mindre enn du ser - de er ofte sosiale spisere, og så er det ikke noe mer resten av dagen. 

Jeg ser jo at enkelte tynne venninner tar mengder varmmat til lunsj, i stedet for å være forsiktig i salatbaren, slik jeg er. Men vet jo samtidig at det er den uka de ikke har barna, så da er det som regel ikke mat den kvelden. Mens jeg også skal spise middag med familien. 

Anonymkode: 76a77...07b

Æh, jo! Mine barn og mann spiser enormt mye, og de er tynne som streker. Her snakker vi 4 brødskiver til frokost, 5 til lunsj, stor middag og en hel haug med brødskiver til kvelds. De spiser også nøtter, chips, burger på vei hjem osv. Ikke er de spesielt aktive heller, men "alle" i familien til mannen min er tynne og spiser mye. Venninnen min både spiser og drikker meg rett under bordet, hun tenker på mat hele tiden... Og sjokolade bare MÅ hun ha hver dag. Hun er også tynn som en strek. Jeg spiser mindre enn henne, men tåler ikke så godt karbohydrat og legger derfor lettere på meg. Jeg er også MYE mer aktiv enn henne. Jeg er ikke tykk, men vi har forsjellig metabolisme. Det er forskjeller på folk, uansett om du vil eller ikke! 

Anonymkode: a9cd3...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På hotell kan man jo faktisk velge å kun spise pålegg og grønnsaker, samt egg feks. Hjemme spiser man jo ikke to pakker med pålegg til frokost, men det kan du jo faktisk gjøre på hotell (satt på spissen da).

Det er ikke vanskelig å FÅ til å finne "riktig" mat, men det er vanskelig å begrense seg og å velge riktig! Så da må du bare finne ut om disse få dagene har noe å si eller ikke i det store og hele.

Anonymkode: 36864...db5

Pålegg er sunnere enn brød...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Æh, jo! Mine barn og mann spiser enormt mye, og de er tynne som streker. Her snakker vi 4 brødskiver til frokost, 5 til lunsj, stor middag og en hel haug med brødskiver til kvelds. De spiser også nøtter, chips, burger på vei hjem osv. Ikke er de spesielt aktive heller, men "alle" i familien til mannen min er tynne og spiser mye. Venninnen min både spiser og drikker meg rett under bordet, hun tenker på mat hele tiden... Og sjokolade bare MÅ hun ha hver dag. Hun er også tynn som en strek. Jeg spiser mindre enn henne, men tåler ikke så godt karbohydrat og legger derfor lettere på meg. Jeg er også MYE mer aktiv enn henne. Jeg er ikke tykk, men vi har forsjellig metabolisme. Det er forskjeller på folk, uansett om du vil eller ikke! 

Anonymkode: a9cd3...0ff

For noen elendige matvaner. Hvorfor aksepterer du at barna spiser slik? De kan være tynne, men ikke særlig sunne på innsiden om dette er hva de trykker i seg hver dag. Og ikke minst legger man opp til overvektige 20/30-åringer, i det tenårenes forbrenning går ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Pålegg er sunnere enn brød...

Ja, det er jo det som var poenget mitt.

Anonymkode: 36864...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...