Gå til innhold

Kan noe yngre menn ønske forhold med ei i slutten av 40-åra og som ikke har barn ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Blue Balloon skrev (På 6.2.2025 den 0.40):

Jeg er en fyr i slutten av 30-åra, ikke barn. Og det har skjedd før at jeg har fått interesse i damer på over 50. Men det er ikke fordi jeg egentlig er spesielt interessert i eldre damer. Det handler bare om at når jeg treffer noen som er min type, så er ikke alder så viktig i grunn. Jeg er rimelig ung til sinns da, og passer best med noen som er litt ungdommelige av seg. Naturligvis så er det da flest yngre som passer bedre for meg. At du ikke vil ha barn er et pluss for meg. 

Dette var da det som handler om følelser og slikt. Når jeg bruker den logiske delen av hjernen, så klarer jeg ikke unngå å tenke på hvordan det blir når vi blir gamle, om aldersforskjellen er veldig stor. Så er litt betenkt med seriøst forhold. Men 10 år eldre ca, det må da være innafor tenker jeg.

Akkurat sånn jeg tenker også.

Ts 

Anonymkode: a87a7...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 16.45):

I slutten av 30-årene, og for meg er det helt uaktuelt å bli sammen med ei dame som ikke ønsker barn. 

Anonymkode: 86aa5...9dc

Vel , klokken tikker høyt. Gjelder ikke bare kvinner dette. Hvis du ikke vil at barna dine skal ha en olding til far så må du snart sette i gang. 

Anonymkode: d43dd...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...