AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Som overskriften sier; kunne du tenkt deg forhold med ei litt eldre enn deg,som ikke har eller ønsker barn ? Hvor gammel er du,og har du barn fra før ? Anonymkode: a87a7...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor vil du ha yngre mann, og ikke på din alder? Anonymkode: d742b...e24 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Garantert mange som ønsker det er min erfaring som 44 åring😅 Anonymkode: a5f54...6f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden nei Anonymkode: d9145...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Dere som spør her inne om sånne ting, hvorfor spør dere her framfor å teste Tinder? Lag en profil der du skriver hva du er ute etter og sett innstillinger deretter. Så blar du i bunken og tester om det gir deg match og henvendelser. Hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 5e2a1...5de 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere som spør her inne om sånne ting, hvorfor spør dere her framfor å teste Tinder? Lag en profil der du skriver hva du er ute etter og sett innstillinger deretter. Så blar du i bunken og tester om det gir deg match og henvendelser. Hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 5e2a1...5de "og tester OM det gir match og henvendelser"...😂😂😂😂😂. Joda🤭 Anonymkode: a1581...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "og tester OM det gir match og henvendelser"...😂😂😂😂😂. Joda🤭 Anonymkode: a1581...a29 Haha, ja😁😉 får raskere svar der Anonymkode: 5e2a1...5de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Hvis du er fin i kroppen, og eller deilig kan jeg ta deg jeg. M54 Anonymkode: 48d5d...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Kunne jeg sikkert. Aldri hatt noe barneønske, og gjør ingenting å gå litt opp i alder. Anonymkode: 27f33...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Garantert mange som ønsker det er min erfaring som 44 åring😅 Anonymkode: a5f54...6f4 Ikke så mange yngre menn som ønsker noe varig forhold med eldre kvinner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du er fin i kroppen, og eller deilig kan jeg ta deg jeg. M54 Anonymkode: 48d5d...4c3 Ts er i 40-årene og vil ha en ung mann, så du er nok ikke aktuell. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis du er fin i kroppen, og eller deilig kan jeg ta deg jeg. M54 Anonymkode: 48d5d...4c3 Ikke helt den skarpeste kniven i skuffen du? Les tråden igjen kanskje? Anonymkode: 63691...800 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden I slutten av 30-årene, og for meg er det helt uaktuelt å bli sammen med ei dame som ikke ønsker barn. Anonymkode: 86aa5...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis du er fin i kroppen, og eller deilig kan jeg ta deg jeg. M54 Anonymkode: 48d5d...4c3 Til å være såpass godt voksen har du jaggu dårlig leseforståelse. Anonymkode: 31b54...0fc 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Grüner skrev (15 minutter siden): Ikke så mange yngre menn som ønsker noe varig forhold med eldre kvinner. Min erfaring er at det ikke er noe stort problem å finne en litt yngre mann for varig forhold i alder 40 - 45 år. Da begynner disse mennene å innse de ikke er udødelige, og så skjønner de at de trolig ikke finner noen yngre damer som er interessert uten et solid mellomlegg i kroner og øre. De som skal formere seg (uansett kjønn) bør være under 45. Anonymkode: b0240...a76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvis du er fin i kroppen, og eller deilig kan jeg ta deg jeg. M54 Anonymkode: 48d5d...4c3 YNGRE enn slutten av førtiårene.. Mann i femtiåra; jeg stiller dersom du lever opp til mine forventninger, enda vi alt har svart på at jeg ikke lever opp til dine 😂😂 Anonymkode: 052b2...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Med noe yngre mener jeg inntil 10 år yngre enn slutten av 40-årene. ts Anonymkode: a87a7...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Med noe yngre mener jeg inntil 10 år yngre enn slutten av 40-årene. ts Anonymkode: a87a7...5b4 Null problem Anonymkode: 22abf...726 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Det er sikkert noen, men de er enda i en, kan jo bli barn og jeg er usikker alder. Er kvinne og usikker selv om jeg er i 30 årene og ikke bør være det. Det at du ikke har barn er en god ting når du først søker denne typen tror jeg. Men om du tenker mest på det å ikke få barn, hadde det vært lurere av deg å finne noen som ikke vil på din egen alder hvor dere i større grad er helt ferdig med alt det. Anonymkode: df930...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Med noe yngre mener jeg inntil 10 år yngre enn slutten av 40-årene. ts Anonymkode: a87a7...5b4 Kan ikke skjønne hvorfor du ønsker det. Finnes flotte menn på din alder også, og jevnaldrende par er mest lykkelig. Om du føler deg ung er det mange voksne menn som føler seg unge også, og alderen tar oss alle. Veldig glad for at jeg har en jevnaldrende mann nå når jeg tipper 50. Jeg er ungdommelig på mange måter (min mann også), men jeg er likevel så gammel som jeg er. Å ha en betydelig yngre partner ville vært stress etterhvert. Om det er sexkapasitet du tenker på er alder en dårlig pekepinn. Min eks hadde dårlig kapasitet allerede 35 år gammel, mens min mann har god kapasitet selv om tippet 50. Menn finnes på hele skalaen fra aseksuelle til hyperseksuelle uansett alder, og å holde seg i form teller antagelig mer enn alder også. Anonymkode: 32095...107 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå