AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:22 #41 Del Skrevet tirsdag kl 16:22 Perine skrev (1 time siden): Da kan man altså si: HI er postet i feil underforum, og TS må regne med at det blir slettet eller flyttet? Ja, det er slik man ville sagt det 😊 ts kan ha innlegg i tråden, men kun det første er hi Anonymkode: dbf83...0c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:27 #42 Del Skrevet onsdag kl 05:27 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hjelpes, nå følte jeg meg ganske dum 🤦♀️ Anonymkode: 77bc4...528 😅 Jeg lurte selv på det samme og googlet meg frem til svaret😂 Så du er hvert fall ikke alene😌 Anonymkode: 00e62...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:39 #43 Del Skrevet onsdag kl 11:39 Maia70 skrev (21 timer siden): Det finnes ingen dumme spørsmål Og HI er hovedinnlegget, men vet ikke om det brukes så mye her på KG. 🤣 Anonymkode: 88112...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet onsdag kl 15:28 #44 Del Skrevet onsdag kl 15:28 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 🤣 Anonymkode: 88112...639 Jeg vet at på KG er alt dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå