AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:14 #21 Del Skrevet onsdag kl 15:14 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Prøvde meg på en clearblue siden strekene blir så sterke. Kom opp 2-3 på den idag 4+1. det lover vel godt 🥰 Anonymkode: dc2c2...108 Tenkte faktisk at du sikkert ville få det! Da er alt bra så langt 🥰 Anonymkode: af3bc...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:54 #22 Del Skrevet onsdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte faktisk at du sikkert ville få det! Da er alt bra så langt 🥰 Anonymkode: af3bc...de1 Nesten så jeg ikke trodde det, men da er jo alt som det skal 🥺 Anonymkode: dc2c2...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:47 #23 Del Skrevet onsdag kl 17:47 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nesten så jeg ikke trodde det, men da er jo alt som det skal 🥺 Anonymkode: dc2c2...108 Det er det 🥰 Er dette den sterkeste streken du har fått noen gang? Anonymkode: af3bc...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet onsdag kl 20:50 #24 Del Skrevet onsdag kl 20:50 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Prøvde meg på en clearblue siden strekene blir så sterke. Kom opp 2-3 på den idag 4+1. det lover vel godt 🥰 Anonymkode: dc2c2...108 Fantastisk 🙌 Gratulerer så mye. Jeg fikk vel 3+ på 5+2 eller noe. Så prøv en digital en gang neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:29 #25 Del Skrevet onsdag kl 21:29 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er det 🥰 Er dette den sterkeste streken du har fått noen gang? Anonymkode: af3bc...de1 Ja absolutt, sist hadde jeg kjemisk. Trodde jeg hadde ‘sterke’ streker da. Men ser tilbake nå at de nesten bare var som skygger i forhold til de jeg får nå 🙈 Anonymkode: dc2c2...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:30 #26 Del Skrevet onsdag kl 21:30 stAre skrev (39 minutter siden): Fantastisk 🙌 Gratulerer så mye. Jeg fikk vel 3+ på 5+2 eller noe. Så prøv en digital en gang neste uke Tusen takk 🥰 kjøpte en pakke på 2 stk, så skal vente litt med å ta nr.2 ja. Spennende! Anonymkode: dc2c2...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:43 #27 Del Skrevet onsdag kl 22:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja absolutt, sist hadde jeg kjemisk. Trodde jeg hadde ‘sterke’ streker da. Men ser tilbake nå at de nesten bare var som skygger i forhold til de jeg får nå 🙈 Anonymkode: dc2c2...108 Det gjør det jo ekstra spesielt hvis dette er den sterkeste etter å ha prøvd i 6 år! Håper virkelig at det blir baby denne gangen ❤️ Anonymkode: af3bc...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:31 #28 Del Skrevet torsdag kl 06:31 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det gjør det jo ekstra spesielt hvis dette er den sterkeste etter å ha prøvd i 6 år! Håper virkelig at det blir baby denne gangen ❤️ Anonymkode: af3bc...de1 Jaa! Håper virkelig at den sitter nå altså 🙏🏼 Anonymkode: dc2c2...108 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå