Gå til innhold

Rfsu tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her helt ny her og dette er mitt første innlegg. Så usikker på om jeg poster rett her nå 🤔 

Tok en test på morgenen i går (13dpo) og nå en på morgenen i dag (14dpo). Syns streken på 14 dpo var så ujevn, var liksom sterkere i kanten på et vis. Eller er det at den er svakere enn i går? Har prøvd i 6 år nå og er redd for enda en kjemisk 😢 synes dog strekene er sterkere enn sist når jeg hadde kjemisk da. Hva tror dere? 

Vet at man ikke skal bruke de til å se stigning osv..men har ikke mulighet akkurat nå til å ta hcg blodprøve.

IMG_1673.jpeg

Anonymkode: dc2c2...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan godt være at det bare er fargestoffet på 14 dpo testen som er litt dårligere fordelt. Synes uansett at du har sterke streker så tidlig. Men forstår godt at det er skummelt når du har prøvd i 6 år! 

Anonymkode: af3bc...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan godt være at det bare er fargestoffet på 14 dpo testen som er litt dårligere fordelt. Synes uansett at du har sterke streker så tidlig. Men forstår godt at det er skummelt når du har prøvd i 6 år! 

Håper virkelig det. Kan kanskje prøve en til litt senere for å se om den er annerledes. Den ville kanskje vært enda svakere hvis det var kjemisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Håper virkelig det. Kan kanskje prøve en til litt senere for å se om den er annerledes. Den ville kanskje vært enda svakere hvis det var kjemisk? 

Har inntrykk av at det varierer veldig med kjemisk, hvor fort det synker. Men det er helt vanlig å ikke se så mye stigning på en dag. Skjønner at du vil prøve en senere, men så er det dumt hvis den ser lysere ut siden det ikke er morgenurin og... Håper du ser en enda bedre strek i morgen tidlig 🤞 Snart kan du kanskje ta en clearblue med ukeindikator om du ønsker og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn var utviklingen på mine også, dog med Makesure-tester og rundt ikm. Gikk helt fint, sprek og frisk baby på ni måneder nå 😊 Om du skal fortsette å teste ville jeg ventet noen dager før jeg tok neste, og det på morgenurin.

Anonymkode: a09be...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har inntrykk av at det varierer veldig med kjemisk, hvor fort det synker. Men det er helt vanlig å ikke se så mye stigning på en dag. Skjønner at du vil prøve en senere, men så er det dumt hvis den ser lysere ut siden det ikke er morgenurin og... Håper du ser en enda bedre strek i morgen tidlig 🤞 Snart kan du kanskje ta en clearblue med ukeindikator om du ønsker og.

Har erfaring fra før av med at ettermiddagstestene mine er sterkere enn på morgenen. Aner ikke hvorfor det er slik, men får aldri de sterkeste strekene på morgen. 
Venter værtfall noen dager før jeg kjøper clearblue da i tilfelle strimlene synker 😕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sånn var utviklingen på mine også, dog med Makesure-tester og rundt ikm. Gikk helt fint, sprek og frisk baby på ni måneder nå 😊 Om du skal fortsette å teste ville jeg ventet noen dager før jeg tok neste, og det på morgenurin.

Anonymkode: a09be...ec6

Det var litt betryggende å høre, takk. Og veldig fint at det gikk bra med deg 🥰 så testene dine svingte litt også? 

har alltid fått sterkest på ettermiddag av en eller annen grunn og ikke på morgen. Vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rfsu har litt dårlig med fargestoff etc. Om man går litt over linja så blir det lett mer ujevnt.

Hadde tatt noen tester over flere dager for å se,men husker at jeg byttet to makesure sist graviditet og fikk da mye bedre strek.

Makesure kan kjøpes på coop :)

Gratulerer :)

Anonymkode: 2532f...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har erfaring fra før av med at ettermiddagstestene mine er sterkere enn på morgenen. Aner ikke hvorfor det er slik, men får aldri de sterkeste strekene på morgen. 
Venter værtfall noen dager før jeg kjøper clearblue da i tilfelle strimlene synker 😕

Kanskje fordi det da er lenge siden du er på do? 

Anonymkode: 2532f...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...