AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg ble i dag trukket 899 kroner for AVG Internet Security, noe jeg trodde jeg hadde avsluttet. Det samme skjedde nemlig i fjor. Siden i fjor har jeg fått nytt bankkort, det gamle som lå inne på sidene deres er utdatert. Så man skulle tro de ikke kunne trekke meg når jeg ikke har lagt inn det nye bankkortet. Men jammen hadde det det. Når jeg logger inn på brukersiden min får jeg en oversikt over abonnementene mine. Der står ikke AVG Internet security oppført. Jeg kan rett og slett ikke avslutte abonnementet som jeg ble trukket for. Et annet abonnement, AVG Secure VPN, som jeg også trodde jeg hadde avsluttet, står på sidene. Der er neste trekk i september, selv om jeg ganske sikkert mener jeg avsluttet dette. Jeg gjorde det i alle fall nå. Det virker umulig å få komme i kontakt med noen for å få avsluttet dette. Hva kan jeg gjøre? Jeg vil ikke trekkes for flere penger unødig. Anonymkode: 97cdc...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Kontakt banken. Forklar situasjonen så kan de blokkere selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Er det ikke bare å stoppe autotrekk i banken da?? Anonymkode: d7107...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det ikke bare å stoppe autotrekk i banken da?? Anonymkode: d7107...69c Det er snakk om trekk fra et lagret kredittkort, ikke en automatisk bankoverføring. Hvordan skal man kunne stoppe det? AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ble i dag trukket 899 kroner for AVG Internet Security, noe jeg trodde jeg hadde avsluttet. Det samme skjedde nemlig i fjor. Siden i fjor har jeg fått nytt bankkort, det gamle som lå inne på sidene deres er utdatert. Så man skulle tro de ikke kunne trekke meg når jeg ikke har lagt inn det nye bankkortet. Men jammen hadde det det. Når jeg logger inn på brukersiden min får jeg en oversikt over abonnementene mine. Der står ikke AVG Internet security oppført. Jeg kan rett og slett ikke avslutte abonnementet som jeg ble trukket for. Et annet abonnement, AVG Secure VPN, som jeg også trodde jeg hadde avsluttet, står på sidene. Der er neste trekk i september, selv om jeg ganske sikkert mener jeg avsluttet dette. Jeg gjorde det i alle fall nå. Det virker umulig å få komme i kontakt med noen for å få avsluttet dette. Hva kan jeg gjøre? Jeg vil ikke trekkes for flere penger unødig. Anonymkode: 97cdc...759 Hvis du allerede har sagt opp så ville jeg reklamert på transaksjonen, men ja, det er mulig å belaste et kredittkort som allerede er autorisert, selv om det er over utløpsdato. Skjedde med meg med NordVPN i fjor. Tredjeparts antivirusprogrammer for Windows har utspilt sin rolle, derav den aggressive salgstaktikken fra mange av leverandørene. Du er sannsynligvis tryggere uten. Anonymkode: e9dd8...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden 000VF000 skrev (36 minutter siden): Kontakt banken. Forklar situasjonen så kan de blokkere selskapet. Kan de gjøre det så enkelt, altså? AB`en lenger ned mener noe annet. Får vel bare ringe og høre med dem. Anonymkode: 97cdc...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan de gjøre det så enkelt, altså? AB`en lenger ned mener noe annet. Får vel bare ringe og høre med dem. Anonymkode: 97cdc...759 Ja, det kan de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden 000VF000 skrev (2 timer siden): Ja, det kan de. OK. Ser at det står "reservert" på trekket i nettbanken. Hva betyr det? Anonymkode: 97cdc...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): OK. Ser at det står "reservert" på trekket i nettbanken. Hva betyr det? Anonymkode: 97cdc...759 Det betyr at du ikke er belastet faktisk ennå, men at de prøver - de har reservert et beløp på kortet. Ring banken kortet er fra, og be dem avvise det. Det blir kanskje avvist uansett, siden de prøver å trekke fra et utløpt kort. Det skal jo ikke gå an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Million skrev (4 minutter siden): Det betyr at du ikke er belastet faktisk ennå, men at de prøver - de har reservert et beløp på kortet. Ring banken kortet er fra, og be dem avvise det. Det blir kanskje avvist uansett, siden de prøver å trekke fra et utløpt kort. Det skal jo ikke gå an. Takk for svar. Har ikke fått ringt dem i dag, men er det for sent i morgen? Det ville jo være rart om de kunne trekke fra et utløpt kort, ja. Anonymkode: 97cdc...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for svar. Har ikke fått ringt dem i dag, men er det for sent i morgen? Det ville jo være rart om de kunne trekke fra et utløpt kort, ja. Anonymkode: 97cdc...759 Du kan ringe sperretelefonen (som skal være døgnåpen) og sperre det utløpte kortet.... si at noen prøver å trekke fra det selv om det er utløpt, og be dem sperre det i tillegg. Kanskje de har svar på om det kan gå an eller ikke å trekke fra et utløpt kort, når de har reservert beløpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå