AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hei, Har en 15 åring som bor i joggebukse. Han liker ikke å pynte seg. Nå skal de snart ha ball og jeg syns det hadde vært utrolig gøy om jeg kunne hjelpe han å finne noen klær som er litt mer pynta en joggebukse, men ikke helt ute av komfortsonen hans heller... Han er litt lav for alderen og litt kraftig så passform kan og være utfordrende. Noen som har tips til butikker eller forslag til stil/plagg? Anonymkode: cd539...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Dress. Anonymkode: 065f6...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeans + Ralph Lauren genser + Lærsko/pensko Anonymkode: c26f3...28d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Bør ikke en 15-åring uansett ha en dress hengende i skapet? Anonymkode: 20b78...67c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Shorts og hawaii-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Her brukte guttene dress stort sett alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Takk for svar, han har hatt dress, men den passet ikke nå. Han skal konfirmeres til høsten så planlegger å kjøpe en fin dress når det nærmer seg. Men er redd for at hvis jeg kjøper det nå må jeg kjøpe ny til konfirmasjonen. Pluss at han nok heller velger bort ballet enn å gå i klær han ikke liker. Anonymkode: cd539...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Har nettopp hjulpet til på skoleball for ungdomsskolen, og alle guttene hadde mørk dress. Sier ikke at det er et must, men i den alderen kan det jo være ekkelt å skille seg ut også. Hva kunne han tenkt seg å gå i selv? Anonymkode: d461e...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå