AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:58 #21 Del Skrevet tirsdag kl 18:58 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er et realistisk mål i år, men ikke til 17. mai. Anonymkode: e709b...fcb Takk Anonymkode: 33db5...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:59 #22 Del Skrevet tirsdag kl 18:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg overspiser mye derfor jeg er overvektig i utgangspunktet. Anonymkode: 33db5...f85 Min anbefaling er isåfall å ta det rolig men stødig. Jeg overspiser alltid om jeg legger meg på 1200 kalorier-dietter. Jeg har altfor liten viljestyrke til det over tid. Det går noen dager eller en uke, så kommer overspisingen. Jeg pleide å veie 70 kg, men har gått ned 12 kg ved å spise nok. Alltid vært redd for å spise nok mat, men ironisk nok rant kiloene av etter jeg innførte 2000ish kalorier om dagen. Anonymkode: fdbf4...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet tirsdag kl 19:26 #23 Del Skrevet tirsdag kl 19:26 Du skal alså kvitte deg med 77 000 Kkalorier det er 102 dager til 17 mai. du må ha et kaloriunderskudd på 755 Kkalorier pr dag. det tilsvarer 3 til 4 brødskiver med smør og pålegg eller ca 1/2 grandis om dagen. om du endrer matvanene dine, kutter energirik mat, kutter smør, fett og andre kaloririk mat samt spiser mer grønn mat klarer du dette, men det krever besluttsomhet og evne til å gå litt sulten av og til, ville vurdert å kutte et måltid om dagen, totalt kutte ut sjokolade, chips, og annet snacks. Lykke til! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:38 #24 Del Skrevet tirsdag kl 19:38 Husk at det ikke er sikkert du går til samme livvidde som du har hatt tidligere på 60kg. Kilo ned er ikke det samme som cm ned. Anonymkode: de018...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:01 #25 Del Skrevet tirsdag kl 20:01 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Husk at det ikke er sikkert du går til samme livvidde som du har hatt tidligere på 60kg. Kilo ned er ikke det samme som cm ned. Anonymkode: de018...cdd Nei jeg vet det, har to graviditeter i mellomtiden også, bare så kjipt at ikke bunaden passer så tenkte det var et fint mål. Målet er å bli normalvektig og slippe å kjøpe bukser på zizzi Anonymkode: 33db5...f85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:38 #26 Del Skrevet tirsdag kl 20:38 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei jeg vet det, har to graviditeter i mellomtiden også, bare så kjipt at ikke bunaden passer så tenkte det var et fint mål. Målet er å bli normalvektig og slippe å kjøpe bukser på zizzi Anonymkode: 33db5...f85 Du klarer det! Bare spis sunt, tell kalorier, tren styrke og kardio. Så vil du gå ned sakte men sikkert. Anonymkode: d69ca...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:45 #27 Del Skrevet tirsdag kl 20:45 Periodisk faste. Om du går ned så mye innen da skal jeg ikke love, men jeg gikk ned mye i starten (hadde dog mer enn deg å ta av da.) Gikk ned tilsammen 20 kilo på et år, men kunne kose meg i helgene. Faster fortsatt, men nå for å vedlikeholde. Legger lett på meg. Faster ikke i helgene da, og kan kose meg med litt snop. Anonymkode: 880f7...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:27 #28 Del Skrevet onsdag kl 06:27 Dropp frokost, ta en allevo shake til lunsj, spis middag med familien som normalt og ikke spise mer etter kl 20. Ellers kalorifri drikke. Det funker, men kun i en periode. legg til vanlig lunsj etterhvert når du når idealvekt. Anonymkode: 92012...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeAnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:31 #29 Del Skrevet onsdag kl 06:31 Husk å trene litt mage frem til da også, sterke magemuskler er som å ha en innebygd hold-in på seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:32 #30 Del Skrevet onsdag kl 06:32 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er 163 cm, 71 kilo og ønsker å gå ned til 60 kilo (og komme inn igjen i bunaden til 17.mai) Er det mulig å gå ned så mye til da? Anonymkode: 33db5...f85 Ifølge vgs vektklubb kan du være på ønsket vekt 22.april. https://www.vektklubb.no/bmi-kalkulator Anonymkode: f64d2...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:31 #31 Del Skrevet onsdag kl 07:31 Gikk ned 12 kilo på 3 mnd i fjor med lavkarbo. Fortsatte med periodisk faste/2 måltider om dagen og har holdt vekta med "vanlig" mat igjen. Anonymkode: e45fa...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:23 #32 Del Skrevet onsdag kl 12:23 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dropp frokost, ta en allevo shake til lunsj, spis middag med familien som normalt og ikke spise mer etter kl 20. Ellers kalorifri drikke. Det funker, men kun i en periode. legg til vanlig lunsj etterhvert når du når idealvekt. Anonymkode: 92012...70e Det er virkelig ikke sunt . Anonymkode: 54908...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:28 #33 Del Skrevet onsdag kl 12:28 -800 kalorier for dag klarer du fint, er bare å redusere matinntaket litt også trene kardio hver dag. Jogge eller gå oppoverbakke er fantastiske måter å forbrenne kalorier på. Anonymkode: ba288...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:33 #34 Del Skrevet onsdag kl 12:33 Jeg gikk ned 35kg på 12 uker, men hadde jo en mye høyere startvekt enn deg.. Anonymkode: c2131...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:35 #35 Del Skrevet onsdag kl 14:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er virkelig ikke sunt . Anonymkode: 54908...915 Nei. Men effektivt for en kort periode. Veldig enkelt og effortless. Anonymkode: 92012...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:11 #36 Del Skrevet onsdag kl 15:11 Man klarer jo det meste om man virkelig vil. Og uansett er det jo bedte å veie 7kg mindre i mai enn å bare gi opp før du har begynt. Men jeg tenker at dersom den bunaden virkelig var såå viktig, så hadde du startet tidligere enn 3 måneder før. Tenk at du når målvekten til sommerferien i stedenfor, og at du skal holde vekten slik at bunaden passer perfekt nasjonaldagen 2026🇳🇴 Anonymkode: 63a51...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:25 #37 Del Skrevet onsdag kl 15:25 AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 11.13): Jeg er 163 cm, 71 kilo og ønsker å gå ned til 60 kilo (og komme inn igjen i bunaden til 17.mai) Er det mulig å gå ned så mye til da? Anonymkode: 33db5...f85 Ja, tar du kontroll over kosten og øker forbruket er ikke det så vanskelig. Men du må gjøre jobben og stå i det. Du kommer ikke til å klare det over såpass lang tid med en ekstrem diett, så gjør fornuftige valg og lær deg hva du kan spise nok av. Bunaden er jo en bra motivasjon, og du kommer nok inn i den før du er 60 kg og dersom du trener og endrer kroppssammensetningen samtidig. Spiser du rett og nok, så tar kroppen fettet i buk, mage, bryst og rumpe først. Går du for sult tar den muskler i armer og bein først. Anonymkode: bc340...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå