Gå til innhold

Jens Stoltenberg tilbake i norsk politikk

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Pawn Hearts skrev (1 minutt siden):

Han har fått permisjon. 

Ok, takk for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AP er ganske desperate nå. Først fastpris på strøm, så comback for Jens Stoltenberg. Begynner å minne om "october suprise" opplegget fra USA.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeveMannen skrev (1 minutt siden):

AP er ganske desperate nå. Først fastpris på strøm, så comback for Jens Stoltenberg. Begynner å minne om "october suprise" opplegget fra USA.

Desperate, eller prøver de lytte til folket? Det klages på at regjeringen ikke gjør nok angående strømpriser og når de først får på plass en pakke så er det "desperasjon"? 

Jens er kjempedyktig, så det er jo bare gode nyheter at han har takka ja til å gjøre en jobb for det norske folk? 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (14 minutter siden):

Ser positivt på det. Noen må forhåpentligvis få Norge ut av bakevja, og det blir nok ikke Erna. Uten at jeg tror Jens fikser det på 3 mnd

Hvis jeg får valget mellom Jens og Jonas vs. Erna og Sylvi vet jeg hvem jeg ville satset pengene mine på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (Akkurat nå):

Desperate, eller prøver de lytte til folket? Det klages på at regjeringen ikke gjør nok angående strømpriser og når de først får på plass en pakke så er det "desperasjon"? 

Jens er kjempedyktig, så det er jo bare gode nyheter at han har takka ja til å gjøre en jobb for det norske folk? 

De lytter absolutt ikke til folket nei. De skal jo kjøre gjennom EU sin fjerde energipakke direkte imot folkets vilje. Fastpris utsagnet et bare et desperat forsøk på i redde valget. Folket må uansett betale prisen om det er gjennom skatten, eller direkte på strømregninga.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeveMannen skrev (4 minutter siden):

De skal jo kjøre gjennom EU sin fjerde energipakke direkte imot folkets vilje. 

Er det en meningsmåling på det? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madame Butterfly skrev (20 minutter siden):

Han fikk jo jobben som sentralbanksjef. Kan han være kle heler gjør den da, ikke la Ida kjøre oss lenge ned i dritt? 

Sentralbanksjefen skal være nøytral, noe Ida Wolden Bache er. Det får holde at AP og LO er tett knyttet sammen. Trenger ikke en sentralbank som er det samme.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin70 skrev (2 minutter siden):

Er det en meningsmåling på det? 

Det er jo ganske åpenbart i og med at de er så desperate på å kjøre det gjennom før valget så folket ikke får stemt på andre partier som ikke vil tre EU sitt klamme diktatur ned over hodene våre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (38 minutter siden):

Det er synd at det ikke er utenriksminister Stoltenberg blir. Det er der han kunne ha utrettet mest, med alle sine internasjonale forbindelser.

Synes Espen Barth Eide gjør en god jobb. Og han snakker om kompliserte forhold på en måte som er mulig å forstå. 

Som finansminister kan han jo ikke akkurat lukke øynene for det som skjer utenriks heller...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig, så mye uro som det er i verden nå trenger vi Jens. Jeg er ikke ap person men han er dyktig og jeg vil heller ha ap enn høyre eller frp.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra!! Det var virkelig gode nyheter!

Nå har forhåpentligvis venstresiden en sjans i valget også 😊

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (2 timer siden):

Herlighet. Det er bare det rareste. 
Støre kommer jo til å bli fullstendig overkjørt, men dette er nok aktiv dødshjelp for Ap. 

Ja, snakk om å virkelig understreke sin egen tilkortkommethet. Allerede nå er det Jens Stoltenberg i alle kanaler og overskrifter. Ikke "Støre sin nye regjering", men "Jens Stoltenberg i regjering!".

Litt trasig bilde av Støre på nrk.no akkurat nå. Jens Stoltenberg og Tonje Brenna ser ut som friskheten selv, mens han ser ganske dradd og sliten ut...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å høre hva konsekvensene av samlivsbruddet med Sp har å si etter valget , vil de kunne finne tbax , sak til sak eller går de hvert til sitt .. Det må nemlig også avklares før valget... Så Ap har nok et skippertak å ta før alt er på stell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper uansett at Støre tenker på landets beste, og ikke "sitt" beste. Tror det viktigste for han er at vi har en regjering som kan styre landet trygt og godt. Nå har det vært mye med Sp i det siste, og å legge en ny regjeringskabal er nok ikke fort gjort. Støre har nok jobbet mye den siste uka, vil jeg tro. Ikke rart han da er sliten. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Jeg tipper uansett at Støre tenker på landets beste, og ikke "sitt" beste. Tror det viktigste for han er at vi har en regjering som kan styre landet trygt og godt. Nå har det vært mye med Sp i det siste, og å legge en ny regjeringskabal er nok ikke fort gjort. Støre har nok jobbet mye den siste uka, vil jeg tro. Ikke rart han da er sliten. 

Definitivt. 

Og er det én ting jeg virkelig ønsker av en statsminister, så er det det at vedkommende setter landets beste over seg selv. At vedkommende ikke bryr seg om å havne i skyggen. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rødstrupa skrev (2 timer siden):

Hvem hadde trodd det? Nå som finansminister, lykke til med ny jobb.  Trodde han var opptatt på annet hold utenrikspolitisk. Han kan muligens ta fokus vekk fra Støre. 

Mange? Dette lå vel i kortene i det han trakk søknaden sin til sentralbanksjef stillingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eir30 skrev (1 time siden):

Jippi!! Jeg stemmer ikke i utgangspunktet AP, men ønsker Jens velkommen tilbake! Den stødigste politikeren vi har, dette kommer vi til å trenge fremover.

Jeg er heller ingen AP velger, men ønsker han velkommen tilbake. Vi trenger han og andre med han kaliber i politikken. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grapefruktjus skrev (Akkurat nå):

Definitivt. 

Og er det én ting jeg virkelig ønsker av en statsminister, så er det det at vedkommende setter landets beste over seg selv. At vedkommende ikke bryr seg om å havne i skyggen. 

100%
Ingen tjener på en selvgod statsminister som kun vil skinne for sin egen del. Jeg synes det var svært klokt å få inn en så erfaringsrik mann som Jens i regjering nå. Verden er ekkel om dagen, og er det noen som kan ha god kontroll både på norsk økonomi, men også europeisk og verdensøkonomi, så er det vel Jens. Det tror jeg også Støre vet veldig godt.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (8 minutter siden):

Vil jeg tro...men og det er et stort men, Ap kan ikke etablere en mindretallsregjering med sak til sak støtte , med et ikke sosialistisk flertall bestående av krf og venstre med høyre og Frp vaiende på taburetene... Så Ap må avklare om det rødgrønne alternativet fortsatt er intakt, ellers taper de valget 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...