Rødstrupa Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Hvem hadde trodd det? Nå som finansminister, lykke til med ny jobb. Trodde han var opptatt på annet hold utenrikspolitisk. Han kan muligens ta fokus vekk fra Støre. Endret 5 timer siden av Rødstrupa 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Herlighet. Det er bare det rareste. Støre kommer jo til å bli fullstendig overkjørt, men dette er nok aktiv dødshjelp for Ap. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Endelig hold jeg på å skrive , det tror jeg AP trenger ..jeg ser positivt på dette og håper han blir i Ap ... 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Har han ikke oppsigelsestid i den nye jobben sin? Utrolig useriøst om han bare går fra den på dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eir30 Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jippi!! Jeg stemmer ikke i utgangspunktet AP, men ønsker Jens velkommen tilbake! Den stødigste politikeren vi har, dette kommer vi til å trenge fremover. 17 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden For et kupp for AP før valget. Nydelig. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hulderen skrev (1 minutt siden): Har han ikke oppsigelsestid i den nye jobben sin? Utrolig useriøst om han bare går fra den på dagen. Han har nok avklart med dem på forhånd ... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eir30 Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Hulderen skrev (3 minutter siden): Har han ikke oppsigelsestid i den nye jobben sin? Utrolig useriøst om han bare går fra den på dagen. Haha, ja typisk Stoltenberg å være så useriøs 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fulltank Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Godt planlagt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Hulderen skrev (1 minutt siden): Har han ikke oppsigelsestid i den nye jobben sin? Utrolig useriøst om han bare går fra den på dagen. Han har vel egentlig ingen jobb for øyeblikket. Han skal være ansikt utav for en konferanse, det er vel det. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Eir30 skrev (3 minutter siden): Jippi!! Jeg stemmer ikke i utgangspunktet AP, men ønsker Jens velkommen tilbake! Den stødigste politikeren vi har, dette kommer vi til å trenge fremover. Jeg liker Jens Stoltenberg som person. Men politikken vil fortsatt være ap-politikk. Håper ikke det norske folk blir så starstruck at de kun stemmer på ham og ikke på politikken. Og så må vi ikke glemme at det er Støre som står ved roret fot politikken i Norge. Det er synd at det ikke er utenriksminister Stoltenberg blir. Det er der han kunne ha utrettet mest, med alle sine internasjonale forbindelser. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Rødstrupa skrev (1 time siden): Hvem hadde trodd det? Nå som finansminister, lykke til med ny jobb. Trodde han var opptatt på annet hold utenrikspolitisk. Han kan muligens ta fokus vekk fra Støre. Gitt bakgrunnen hans : Pensjonsreformen og oljefondet er han en av hovedarkitektene bak, er det helt naturlig plass for han. Han er også en som to ganger gikk til valg på ikke å øke skatter. Men ja, Støre har nettopp fått en tyngre jobb. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Hurra 😄. Håper han blir med etter valget også. Stjeler nok noen stemmer fra H og FrP 😄 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Håper han får det enklere enn Mehl , når det endelig sluttet å storme rundt henne så gikk partiet hennes ut av regjeringen ..skal ikke være enkelt 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ble positivt overrasket over dette. Trodde ikke han skulle si ja til noe sånt"enkelt" som en ministerpost nå etter alt han har gjort. Men dæven han sa ja. Og moro at ingen lekket det , før sent i går kveld? Dette er jo den vitamininnsprøytningen denne regjeringen trenger. Endelig kvitt hemskoen Sp, nå kan de være fri til å kjøre på. Jeg er optimist og gleder meg til hva som skjer fremover! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Han fikk jo jobben som sentralbanksjef. Kan han være kle heler gjør den da, ikke la Ida kjøre oss lenge ned i dritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Arbeiderpartiet - det eneste stedet på kloden rottene rømmer til når skipet er i ferd med å synke. Sier kanskje noe om at denne steinrøysa har blitt et bakvendtland helt på ekte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Hulderen skrev (19 minutter siden): Har han ikke oppsigelsestid i den nye jobben sin? Utrolig useriøst om han bare går fra den på dagen. Han har fått permisjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Madame Butterfly skrev (3 minutter siden): Han fikk jo jobben som sentralbanksjef. Kan han være kle heler gjør den da, ikke la Ida kjøre oss lenge ned i dritt? Eh, som finansminister får han jo «litt» innflytelse. Og hvordan mener du nåværende sentralbanksjef kjører oss ned i drit? Rentene er høye pga verdenssituasjonen, ikke fordi hun er sadist. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Ser positivt på det. Noen må forhåpentligvis få Norge ut av bakevja, og det blir nok ikke Erna. Uten at jeg tror Jens fikser det på 3 mnd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå