AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Stadig oftere ser vi kjendiser som dukker opp på den røde løperen med såkalte "nakenkjoler". Tidligere i uken så vi Louise Angelica Riise, og nå i går var det Bianca Censori som ikke overlot noe til fantasien. Hva synes dere om denne trenden? (selv får jeg assosiasjoner til eventyret "Keiserens nye klær", og bare venter på at de skal forstå at de er nakne) Anonymkode: b3695...59d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden la de "kle av seg" om de vil det men jeg tviler på at folk flest føler seg så fresh i eget skjinn av de velger tilsvarende Anonymkode: bdc3f...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hun så meget utilpass ut. Anonymkode: 82af5...780 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Så lenge de ikke skriker at de ikke ønsker oppmerksomhet rundt kroppen sin etterpå.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Vera skrev (1 time siden): Så lenge de ikke skriker at de ikke ønsker oppmerksomhet rundt kroppen sin etterpå.. Jo, det er jo akkurat det de ber om, oppmerksomhet. Hvorfor skrike om det? Anonymkode: 5faab...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Det å kle seg klassisk og normalt er blitt det som skiller seg ut nå. Røde løpere er fulle av kreasjoner som man før så på karneval, stranda eller strippeklubber 👵 Så står de der da, i nakenkjolene sine, med bare pupper og uten truser, mens de snakker ut om sosial angst og ME til alle mikrofoner tilgjengelige 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Psyckt... Anonymkode: da20f...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skjønner ikke at folk reagerer. Det er en kropp med mer eller mindre klær. 100% av mennesker har en kropp. De fleste kan se bpde egen og andre kropper omtrent når som helst så jeg skjønner virkelig ikke at noen bryr seg overhodet. Å bare se en tilfeldig kropp er fullstendig uinteressant Anonymkode: 10c33...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): og nå i går var det Bianca Censori som ikke overlot noe til fantasien. Anonymkode: b3695...59d Hun er jo bare ekkel, og den hjernedøde typen hennes har gjort henne til et objekt. Hun er verken fin eller sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden 000VF000 skrev (2 minutter siden): Hun er jo bare ekkel, og den hjernedøde typen hennes har gjort henne til et objekt. Hun er verken fin eller sexy. Hun er da en fin og sexy dame. Om opptredenen hennes var attraktiv er en annen sak. Anonymkode: 35d40...571 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun så meget utilpass ut. Anonymkode: 82af5...780 Tenkte jeg også, og regner med at mannen hennes står bak idéen 😥 Anonymkode: 53846...426 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Er bedre å faktisk gå naken da. Anonymkode: ff55a...35f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun så meget utilpass ut. Anonymkode: 82af5...780 Ja. Han der ekle mannen som sto der ved siden av fullt påkledd med solbriller og liksom viste henne fram. Æsj. Håper hun har det bra. Anonymkode: 09e25...fc8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Har en lenke til Louise Angelica sin kjole? Anonymkode: 8537f...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Nakenkjoler er om mulig enda dummere enn badetøy. Badetøy har da i det minste en slags funksjon med å skjule noe, men nakenkjolen skjuler jo ingenting, og beskytter neppe mot kulde heller, så da kan man like gjerne spare de pengene og være helt naken. Jeg er selv naturist og er absolutt for å alminneligjøre og ufarliggjøre nakenhet, men kanskje ikke på denne måten, og i denne settingen. Jeg er enig med de som synes hun ser ut til å mistrives i situasjonen. Det er ikke greit at kvinner utnyttes som blikkfang på denne måten, enten de gjør det frivillig eller ikke. Fin og flott er hun, og behagelig å legge øya på, men det er med en ekkel bismak når man aner at det ikke er helt frivillig. Anonymkode: deb79...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Det morsomste var jo faktisk at hun gikk og stadig dro ned denne "kjolen" 😅 Anonymkode: 5af30...a7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det morsomste var jo faktisk at hun gikk og stadig dro ned denne "kjolen" 😅 Anonymkode: 5af30...a7a Ja, jeg merket det Nei, det er nå litt stusselig. Jeg tenker vel at det er en slags performance art, hadde hun vært alene. Men nå virker det som et slags ydmykelse- opplegg av noe psykisk dårlig forhold, siden han alltid har klær på seg. Det er bare hun som skal stå naken der. Man synes jo bare synd på henne og lurer på hvordan hun har det. Anonymkode: 926aa...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hun er da en fin og sexy dame. Om opptredenen hennes var attraktiv er en annen sak. Anonymkode: 35d40...571 Hun kunne ha vært. Men for meg forsvinner all attraktivitet når man bare kommer gående som et vandrende puppestativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Slike tilstelninger handler mest om å se og bli sett, så de er ikke akkurat førstemann ute i sitt forsøk på å sjokkere. Man blir på sett og vis vant til at man ser "outrageous" antrekk og påfunn på slike show og tenker at dette er én i rekken blant mange. Men banaliteten i dette opptrinnet tar kaka. En mann står der og kler av dama si, snurrer henne rundt for at hele verden skal se. Minner meg mest om en stolt katt som drar med seg ei dau mus inn i stua for vise stolt frem til eier. "Hei! Se hva jeg har fått fatt på! Ta en god kikk på fangsten min!" Jeg kan vanskelig forestille meg noe annet enn at de innerst inne føler seg utrolig små, når dette er måten de ønsker å vise seg for verden. Det eneste som hadde manglet var at Kanye hadde tatt noen power poses og flekset med glatte muskler i bar overkropp og speedos. Da hadde de sannelig satt veden på plass med sin maktdemonstrasjon. 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå