Gå til innhold

Nakenkjoler. Hva synes dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Stadig oftere ser vi kjendiser som dukker opp på den røde løperen med såkalte "nakenkjoler".

Tidligere i uken så vi Louise Angelica Riise, og nå i går var det Bianca Censori som ikke overlot noe til fantasien.

Hva synes dere om denne trenden?

(selv får jeg assosiasjoner til eventyret "Keiserens nye klær", og bare venter på at de skal forstå at de er nakne)

Anonymkode: b3695...59d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

la de "kle av seg" om de vil det men jeg tviler på at folk flest føler seg så fresh i eget skjinn av de velger tilsvarende :P

Anonymkode: bdc3f...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke skriker at de ikke ønsker oppmerksomhet rundt kroppen sin etterpå..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (1 time siden):

Så lenge de ikke skriker at de ikke ønsker oppmerksomhet rundt kroppen sin etterpå..

Jo, det er jo akkurat det de ber om, oppmerksomhet. Hvorfor skrike om det?

Anonymkode: 5faab...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kle seg klassisk og normalt er blitt det som skiller seg ut nå. Røde løpere er fulle av kreasjoner som man før så på karneval, stranda eller strippeklubber 👵 Så står de der da, i nakenkjolene sine, med bare pupper og uten truser, mens de  snakker ut om sosial angst og ME til alle mikrofoner tilgjengelige 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at folk reagerer.

Det er en kropp med mer eller mindre klær. 100% av mennesker har en kropp. 
De fleste kan se bpde egen og andre kropper omtrent når som helst så jeg skjønner virkelig ikke at noen bryr seg overhodet. Å bare se en tilfeldig kropp er fullstendig uinteressant

Anonymkode: 10c33...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

og nå i går var det Bianca Censori som ikke overlot noe til fantasien.

Anonymkode: b3695...59d

Hun er jo bare ekkel, og den hjernedøde typen hennes har gjort henne til et objekt. Hun er verken fin eller sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (2 minutter siden):

Hun er jo bare ekkel, og den hjernedøde typen hennes har gjort henne til et objekt. Hun er verken fin eller sexy.

Hun er da en fin og sexy dame. Om opptredenen hennes var attraktiv er en annen sak.

Anonymkode: 35d40...571

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så meget utilpass ut. 

Anonymkode: 82af5...780

Tenkte jeg også, og regner med at mannen hennes står bak idéen 😥

Anonymkode: 53846...426

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så meget utilpass ut. 

Anonymkode: 82af5...780

Ja. Han der ekle mannen som sto der ved siden av fullt påkledd med solbriller og liksom viste henne fram. Æsj. Håper hun har det bra. 

Anonymkode: 09e25...fc8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nakenkjoler er om mulig enda dummere enn badetøy. Badetøy har da i det minste en slags funksjon med å skjule noe, men nakenkjolen skjuler jo ingenting, og beskytter neppe mot kulde heller, så da kan man like gjerne spare de pengene og være helt naken. Jeg er selv naturist og er absolutt for å alminneligjøre og ufarliggjøre nakenhet, men kanskje ikke på denne måten, og i denne settingen.

Jeg er enig med de som synes hun ser ut til å mistrives i situasjonen. Det er ikke greit at kvinner utnyttes som blikkfang på denne måten, enten de gjør det frivillig eller ikke. Fin og flott er hun, og behagelig å legge øya på, men det er med en ekkel bismak når man aner at det ikke er helt frivillig. 

Anonymkode: deb79...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste var jo faktisk at hun gikk og stadig dro ned denne "kjolen" 😅

Anonymkode: 5af30...a7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det morsomste var jo faktisk at hun gikk og stadig dro ned denne "kjolen" 😅

Anonymkode: 5af30...a7a

Ja, jeg merket det :)

Nei, det er nå litt stusselig. Jeg tenker vel at det er en slags performance art, hadde hun vært alene. Men nå virker det som et slags ydmykelse- opplegg av noe psykisk dårlig forhold, siden han alltid har klær på seg. Det er bare hun som skal stå naken der. Man synes jo bare synd på henne og lurer på hvordan hun har det. 

Anonymkode: 926aa...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hun er da en fin og sexy dame. Om opptredenen hennes var attraktiv er en annen sak.

Anonymkode: 35d40...571

Hun kunne ha vært. Men for meg forsvinner all attraktivitet når man bare kommer gående som et vandrende puppestativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...