AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Har du klart å gjenkjenne hvem noen er, via deres innlegg her inne? Skal man være forsiktig med å dele info? Anonymkode: e8aed...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Ja, mange år siden. Anonymkode: bdc96...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jepp, naboen. Han skrev et helt unikt innlegg her inne, og syntes nok han hadde veldig mange gode poenger, for i en samtale vi hadde tok han opp nøyaktig det samme. Anonymkode: 984c4...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ja. Noen år siden. En barndomsvenninne hadde en dagbok her som hun var veldig aktiv i. Anonymkode: 844b3...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Om man skal være forsiktig må være opp til hver og en. Grunnen til at jeg gjenkjente denne barndomsvenninnen var jo fordi hun skrev om noe som hadde skjedd i livet hennes som alle egentlig vet om. Tror dagboken ble terapeutisk for henne. Jeg leste sjeldent i den og følte meg som en "kikker" i og med at jeg kjente henne, fikk dårlig samvittighet. Skrev aldri til henne og har aldri fortalt noen at hun hadde en dagbok her men ikke alle trenger å ta så mye hensyn. Så det bør man jo ha i bakhodet tenker jeg før man deler opplysninger som kan føre til at noen gjenkjenner deg. Spesielt når man i tillegg deler tanker og følelser. Anonymkode: 844b3...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå