Gå til innhold

Kvalme og oppkast. Sende mens til sjef nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da jeg jobbet i arbeid hvor noen måtte erstatte meg: sms med en gang, ring tidlig neste morgen. 

I min nåværende kontorjobb hvor ingen erstatter meg, arbeidet bare flytter på seg til jeg er tilbake (og noen kollegaer må ta litt flere telefoner enn vanlig), ringer i første mulighet i arbeidstid, ikke kveld og natt.

Anonymkode: cb4d9...23f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Luckiness skrev (6 timer siden):

For sent nå. Men man sender ikke melding sent på kvelden eller natten. Selvsagt kan man velge å ha på lydløs om natten. Men en del har ikke det fordi de ønsker å bli vekket om det kommer en viktig telefon (gammel syk mor, om et familiemedlem blir akutt innlagt, naboen ringer for å si at et tre har veltet over bilen e.l). 

Sjefen din er ikke på 24/7. La sjefen få ha et privatliv. Ring på morgenen når sjefen har rukket å komme seg på jobb. Send eventuelt en sms litt før det hvis det er viktig at din sjef tidlig vet at du ikke kommer for å kunne avlyse avtaler o.l. 

kommer da helt an på jobben. Hvis en ansatt blir syk i kveld vil jeg selvsagt vite det i kveld. Da er det jo en mulighet til og finne vikar eller gjøre om på vaktene. 

Anonymkode: d471b...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...