Gå til innhold

Tror dere på kjærlighet ved første blikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vera skrev (5 minutter siden):

Hmm, jeg er skrudd sammen slik at jeg aldri utvikler romantiske følelser for noen jeg er venn med..det må være noe mer enn vennskapelige følelser ved første blikk om det skal utvikle seg til en romantisk relasjon. 

Jeg er slik at jeg må bli veldig trygg på en person, for i det hele tatt å klare å utvikle følelser. Livets erfaringer har gjort det slik. Hjertet mitt er så dyrebart for meg at det har jeg lært meg og passe godt på. 

Jeg trenger å kjenne en tiltrekning i første omgang. Det er viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, vi er bevis på det. Nærmer seg 25år sammen. Sa klikk ved første blikk!

Anonymkode: ee7f3...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Jeg er slik at jeg må bli veldig trygg på en person, for i det hele tatt å klare å utvikle følelser. Livets erfaringer har gjort det slik. Hjertet mitt er så dyrebart for meg at det har jeg lært meg og passe godt på. 

Jeg trenger å kjenne en tiltrekning i første omgang. Det er viktig. 

Da er vi nok litt like..jeg har vært skikkelig forelsket og «gitt bort hjertet mitt» 1 gang i livet mitt..jeg syns fortsatt det er litt skummelt, selv om vi har vært sammen i 15 år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrekning og forelskelse ved første blikk, ja. Tror det er en intuisjon som sier at denne personen "stemmer kjemien med", og man kan passe sammen. Så må man bli kjent over tid for at det skal bli kjærlighet.

Anonymkode: 467d4...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja, tror på det. Og har opplevd det en gang. Da var det som resten av verden forsvant. Og vi bare sto og så på hverandre lenge. 

Anonymkode: 1977e...180

Veldig romantisk. Ble det dere?

Anonymkode: 9c94c...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrekning og begjær ved første blikk er mulig. Kanskje en forelskelse også. Men kjærlighet er noe som vokser fram over tid.

Anonymkode: 72a5e...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...