AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:52 #1 Del Skrevet mandag kl 21:52 Eller må man prate sammen for å se om det er noe? Først bli venner? Anonymkode: 56149...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:09 #2 Del Skrevet mandag kl 22:09 Tiltrekning med første blikk ja. Kan utvikle seg til kjærlighet. Man blir ofte glad i «katten» man tar inn i huset 😆 Men som oftest kan de dabbe av etter noen måneder eller ett par år. Kjærlighet går mye dypere . Det varer evig egentlig. Selv om det ikke går . Anonymkode: 66e6e...d50 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:03 #3 Del Skrevet mandag kl 23:03 Tror som over på attraksjon ved første blikk. Mitt langvarige forhold var med en jeg likte øyeblikket jeg så han. Vi ble kjennt i kanskje 1 månde før vi ble sammen. Men! Jeg tror ikke det er noe lurt å gå for raskt inn i noe utifra den følelsen, for hvordan noen er som person vet du ikke av å bare se dem, det skal mye til for at den attraksjonen er gjensidig og at dere passer godt sammen. Selv om det forholdet var koslig var det heller ikke riktig i lengden. Når man er ung gjør det mindre å bare være og ta ting som det kommer, når man blir eldre tror jeg kansje vi naturlig tenker mer over hva som kreves i en relajson. Anonymkode: 9c94c...b14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet mandag kl 23:07 #4 Del Skrevet mandag kl 23:07 Ja, etter å ha truffet min mann. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 23:31 #5 Del Skrevet mandag kl 23:31 Ja, det tror jeg på og jeg har opplevd det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:35 #6 Del Skrevet mandag kl 23:35 Ja, giftet meg også med han. Vi er ikke sammen nå, men han er og forblir nok den store kjærligheten i mitt liv. Anonymkode: 82672...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:48 #7 Del Skrevet mandag kl 23:48 Tror jeg noen kan det? Ja. Kan jeg det? Nei. Skjer ikke at jeg får følelser for noen bare av å se dem. Anonymkode: cb30f...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:55 #8 Del Skrevet mandag kl 23:55 Ja, tror på det. Og har opplevd det en gang. Da var det som resten av verden forsvant. Og vi bare sto og så på hverandre lenge. Anonymkode: 1977e...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:56 #9 Del Skrevet mandag kl 23:56 Ingenting som heter, da vet ikke man hva kjærlighet er. Du kan ikke ha kjærlighet for noen man ikke kjenner, du er fysisk tiltrukket av de, noe som er noe helt annet. Anonymkode: 7fe81...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:09 #10 Del Skrevet tirsdag kl 00:09 Plutselig er det bare full klaff. Er man mer disponibel når man er ung? Absolutt - skjedde flere ganger fra tenårene og ut tyve årene. Man er mer åpen og håpefull da. Ser ting med rosa briller. Tviler på det skjer nå i 40 årene men det hadde jo vært fantastisk. Men neppe 😆 Anonymkode: 66e6e...d50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 00:24 #11 Del Skrevet tirsdag kl 00:24 Jeg tror på kjemi ved første blikk, og jeg har selv noen erfaringer som virkelig fikk meg til å skjønne hvorfor det kalles å ha kjemi med noen. Det var helt spesielle opplevelser der det skjedde noe fryktelig rart. Som om det helt faktisk var reelle gnister mellom oss. Begge to kjente det også like sterkt. Helt fysisk. (Ikke umiddelbar kåthet altså, men energifelt/gnister/støt mellom oss.) Jeg er ikke gift med verken nr 1 eller 2 jeg opplevde dette med, så selv om det var spesielt å oppleve tror jeg ikke det betyr at det må være the one. Der ble imidlertid forhold med begge. En stund. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 01:19 #12 Del Skrevet tirsdag kl 01:19 Nei, det var slikt man trodde på når man gikk på skolen. Når man ser tilbake, så var jo ikke de forholdene veldig gode. Mye flere variabler i et forhold enn forelskelse og attraksjon Anonymkode: 7e6a4...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:45 #13 Del Skrevet tirsdag kl 04:45 Tror på kjemi og tiltrekningskraft ved første blikk. Min kjære er veldig opptatt av at jeg umiddelbar likte ham da vi traff hverandre. For det var sånn wow. Vi hadde prata uten at jeg visste hvordan han så ut. Så da jeg så han var det litt sånn wow, og faen. Og jeg var litt nervøs så han tok hånda mi, og da var jeg sånn ja. Personligheten, utseendet OG flotte, varme hender? Så prata vi, og oi, like verdier også? Det betyr ikke at jeg visste alt, men jeg visste at vi kom til å prøve på et liv sammen. At jeg kom til å være motivert. Har opplevd en eller annen form for kjemi med alle jeg har datet. Anonymkode: 7826c...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:12 #14 Del Skrevet tirsdag kl 06:12 Ja. Med kjæresten smalt det. Vi hadde chattet litt og pratet flere timer på telefonen samme uken vi avtalte å møtes. Møttes til kaffe på formiddagen og daten varte et døgn. Vi så oss aldri tilbake. Nå skal vi kjøpe hus sammen og vi prater om giftemål på sikt🥰 Anonymkode: b9250...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:21 #15 Del Skrevet tirsdag kl 06:21 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eller må man prate sammen for å se om det er noe? Først bli venner? Anonymkode: 56149...90e Selvfølgelig finnes kjærlighet ved første blikk. Er gift med et slikt øywblikk. Men nå ee jo del to av innlegget ditt en del av veiwn videre etter det blikket, så litt usikker på hvorfor dette er motsetninger Anonymkode: cf35f...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:28 #16 Del Skrevet tirsdag kl 07:28 Jeg tror på begjær ved første blikk . Det føles gjerne magnetisk og uimotståelig. Jeg tror mange forveksler det med kjærlighet da det kan føles veldig intenst og utenfor vår kontroll. Mange holder nok ut lenge med en partnet grunnet denne dopamin rusen man en gang fikk som man har forvekslet med kjærlighet. Men kjærlighet det er noe annet, noe dypere, uselvisk og som kun kan skapes over tid. Kjærlighet bygger på en dypere forståelse av og respekt for den andre personen. Jeg følte dette med min mann. Det var helt klart begjær, men likevel føltes det så mye dypere. Det føltes som at vi hadde kjent hverandre hele livet eller i et tidligere liv og at vi endelig hadde funnet hverandre igjen. Nå har vi små barn og forholdet begynner å skrante😅 Anonymkode: 2a91d...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:37 #17 Del Skrevet tirsdag kl 07:37 Jeg tror på at man kan se veldig raskt at denne gjensidige interessen er helt spesiell, det tok vel cirka to minutter med det som snart blir kona mi før jeg egentlig skjønte at dette var helt ekstraordinært fint og langt forbi det jeg hadde opplevd før. Men jeg tror ikke det er noe forutbestemt eller gudegitt, at man faktisk er "ment for hverandre" eller noe sånt alternativkliss. Man må bli skikkelig kjent, samme hvor sømløst alt glir og hvor godt man egentlig føler man kjenner hverandre allerede, og man må fortsette å jobbe og være obs på at selv de mest fantastiske forhold kan slite når livet treffer hardt. Anonymkode: f8c7d...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:50 #18 Del Skrevet tirsdag kl 07:50 Ja, jeg tror på kjærlighet ved første blikk ❤️ Det var som å møte en jeg hadde en dyp kjærlighet for allerede. Som å møte en jeg allerede hadde elsket et helt liv. Vi har vært uadskillelige i 20 år🥰 Anonymkode: c6cdd...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 07:53 #19 Del Skrevet tirsdag kl 07:53 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eller må man prate sammen for å se om det er noe? Først bli venner? Anonymkode: 56149...90e Jeg tror det er viktig å bygge en relasjon og utvikle den. Slik tenker jeg om alle mennesker. Et varmt og godt vennskap som grunnmur er viktig uansett. Klarer man ikke å være gode venner, så klarer man heller ikke å være gode for hverandre i kjærlighetslivet. Det er helt fundamentalt og naturlig. Så er jeg slik at noen mennesker bare fanger blikket mitt. Sjeldent jeg opplever det. Det er magisk synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet tirsdag kl 07:55 #20 Del Skrevet tirsdag kl 07:55 Irak skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er viktig å bygge en relasjon og utvikle den. Slik tenker jeg om alle mennesker. Et varmt og godt vennskap som grunnmur er viktig uansett. Klarer man ikke å være gode venner, så klarer man heller ikke å være gode for hverandre i kjærlighetslivet. Det er helt fundamentalt og naturlig. Så er jeg slik at noen mennesker bare fanger blikket mitt. Sjeldent jeg opplever det. Det er magisk synes jeg. Hmm, jeg er skrudd sammen slik at jeg aldri utvikler romantiske følelser for noen jeg er venn med..det må være noe mer enn vennskapelige følelser ved første blikk om det skal utvikle seg til en romantisk relasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå