AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Eller må man prate sammen for å se om det er noe? Først bli venner? Anonymkode: 56149...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Tiltrekning med første blikk ja. Kan utvikle seg til kjærlighet. Man blir ofte glad i «katten» man tar inn i huset 😆 Men som oftest kan de dabbe av etter noen måneder eller ett par år. Kjærlighet går mye dypere . Det varer evig egentlig. Selv om det ikke går . Anonymkode: 66e6e...d50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Tror som over på attraksjon ved første blikk. Mitt langvarige forhold var med en jeg likte øyeblikket jeg så han. Vi ble kjennt i kanskje 1 månde før vi ble sammen. Men! Jeg tror ikke det er noe lurt å gå for raskt inn i noe utifra den følelsen, for hvordan noen er som person vet du ikke av å bare se dem, det skal mye til for at den attraksjonen er gjensidig og at dere passer godt sammen. Selv om det forholdet var koslig var det heller ikke riktig i lengden. Når man er ung gjør det mindre å bare være og ta ting som det kommer, når man blir eldre tror jeg kansje vi naturlig tenker mer over hva som kreves i en relajson. Anonymkode: 9c94c...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ja, etter å ha truffet min mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Ja, det tror jeg på og jeg har opplevd det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Ja, giftet meg også med han. Vi er ikke sammen nå, men han er og forblir nok den store kjærligheten i mitt liv. Anonymkode: 82672...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Tror jeg noen kan det? Ja. Kan jeg det? Nei. Skjer ikke at jeg får følelser for noen bare av å se dem. Anonymkode: cb30f...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Ja, tror på det. Og har opplevd det en gang. Da var det som resten av verden forsvant. Og vi bare sto og så på hverandre lenge. Anonymkode: 1977e...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Ingenting som heter, da vet ikke man hva kjærlighet er. Du kan ikke ha kjærlighet for noen man ikke kjenner, du er fysisk tiltrukket av de, noe som er noe helt annet. Anonymkode: 7fe81...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Plutselig er det bare full klaff. Er man mer disponibel når man er ung? Absolutt - skjedde flere ganger fra tenårene og ut tyve årene. Man er mer åpen og håpefull da. Ser ting med rosa briller. Tviler på det skjer nå i 40 årene men det hadde jo vært fantastisk. Men neppe 😆 Anonymkode: 66e6e...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tror på kjemi ved første blikk, og jeg har selv noen erfaringer som virkelig fikk meg til å skjønne hvorfor det kalles å ha kjemi med noen. Det var helt spesielle opplevelser der det skjedde noe fryktelig rart. Som om det helt faktisk var reelle gnister mellom oss. Begge to kjente det også like sterkt. Helt fysisk. (Ikke umiddelbar kåthet altså, men energifelt/gnister/støt mellom oss.) Jeg er ikke gift med verken nr 1 eller 2 jeg opplevde dette med, så selv om det var spesielt å oppleve tror jeg ikke det betyr at det må være the one. Der ble imidlertid forhold med begge. En stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Nei, det var slikt man trodde på når man gikk på skolen. Når man ser tilbake, så var jo ikke de forholdene veldig gode. Mye flere variabler i et forhold enn forelskelse og attraksjon Anonymkode: 7e6a4...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå