AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:29 #41 Del Skrevet torsdag kl 22:29 Jeg er også nysgjerrig på hva Garmin anslår at din kondisjonsalder er sammenlignet med din faktiske alder? Anonymkode: cefa6...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:13 #42 Del Skrevet fredag kl 06:13 Jeg er 50 +, og har ikke drukket alkohol de siste 15 mnd, mosjonerer 2-5 ganger ukentlig ( gåturer med tempo og litt styrketrening)er normalvektig, men har en delvis stressende jobb med ca 300 t overtid årlig, og spiser ikke spesielt bra. (Elsker godterier) De siste 12 mnd har mitt stressnivå vært på en snitt på 25. De foregående 12 mnd var det på 23, selv med sporadisk alkoholbruk. Dette er en relativt vanlig dag Anonymkode: 03a9e...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:19 #43 Del Skrevet fredag kl 06:19 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er også nysgjerrig på hva Garmin anslår at din kondisjonsalder er sammenlignet med din faktiske alder? Anonymkode: cefa6...fda Meg over her, Min kondisjonsalder er 47 Anonymkode: 03a9e...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:38 #44 Del Skrevet fredag kl 12:38 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Meg over her, Min kondisjonsalder er 47 Anonymkode: 03a9e...dfe TS her. Takk for alle gode bidrag i tråden. Spennende å se hva som er variasjonene. Jeg er 42 år. Min kondisjonsalder er 38,5. Anonymkode: ffa72...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå