AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har nå brukt Garmin over litt tid, og klikket meg inn på stressnivå i appen. Da ser jeg at jeg kan velge 12 mnd periode og får opp gjennomsnittlig stressnivå for perioden. Hos meg ligger den på 28. Hva har du? (jeg er kvinne, 42 år, trener jevnlig men ikke på høyt nivå. Mer mosjonering.) Anonymkode: ffa72...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden 12 måneders gjennomanitt er 32 her. Anonymkode: 7a019...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden 12 mnd, kvinne 43 år: 24. trener ca 6 ggr i uken og er over snittet opptatt av søvn og ernæring. Anonymkode: 0d301...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Huff, 35 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden 30 Januar 82 29 Januar 52 Lørdag 1 Februar 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden 32. Anonymkode: cefa6...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Kvinne 23 år: 31. Anonymkode: 6d7f5...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden 31 i snitt siste 6 mnd (så lenge jeg har hatt klokka). Trener 1-4 ganger i uka, legger meg mellom klokka 22 og 23 stort sett, men har små barn så sover ganske dårlig. 36 år. Anonymkode: 1ffaf...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Mann 47, gjennomsnitt 12 mnd 49. Har ikke stressende jobb. Trener ikkje. Ser at verdien er høg isforhold til andre, og må ta grep med kondisjonstrening Anonymkode: 2a8ea...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Vet ikke enda. Hatt Garmin i kun en uke. Er delvis sykmeldt og skal snart tilbake i full jobb i en mentalt utmattende jobb jeg hater med sjef fra 🔥Så det skal bli interessant. Anonymkode: c462f...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har 30 på 12 mnd. Det viktigste er uansett at man er i blått om nettene, og at BB over tid ikke er mindre enn 80 de fleste morgener og ikke lavere enn 20 de fleste kveldene. Tenk også at stress også kan komme av mat eller drikke. Alkohol gir mye stress. Anbefaler boka «Pulskuren» av Torkil Færø. Anonymkode: 069a2...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har 30 på 12 mnd. Det viktigste er uansett at man er i blått om nettene, og at BB over tid ikke er mindre enn 80 de fleste morgener og ikke lavere enn 20 de fleste kveldene. Tenk også at stress også kan komme av mat eller drikke. Alkohol gir mye stress. Anbefaler boka «Pulskuren» av Torkil Færø. Anonymkode: 069a2...7b6 Oida, da er nok jeg ute å kjører. Aldri over 80 på morgenen, innimellom kun 20 fra morgenen. Stortsett rundt 5 til natten 🙊 Anonymkode: d6da0...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Mitt 12 mnd snitt er 32. Er somregel i blått om natten, men endel stress gjennom hele dagen. Anonymkode: ba1ef...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Over 30 på dager med jobb, ofte under 20 i helgene. 29 i snitt på 12 mnd. Endret 3 timer siden av Nowayback Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå