AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Er det noen som har byttet deler av et fond til et nytt fond hos KLP? På byttesiden skal man oppgi antall kr man ønsker å selge, for å bytte til nytt fond. Så langt greit, men så må jeg fylle ut en fordelingsprosent??Det forstår jeg ikke. Jeg jo allerede oppgitt antall kr av gammelt fond jeg ønsker å bytte til nytt. Noen her? Anonymkode: 6017d...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Da har du vel flere fond med en viss fordelingsprosent antar jeg? Hvis du f.eks. har 40% i KLP og ønsker å bytte halvparten av dette til et annet fond, så antar jeg du må legge inn 20%. Legger du inn 40% så byttes vel alt? Men er litt usikker her altså.... Anonymkode: 573fe...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ts her. Jeg har bare ett fond som har økt i verdi og ønsker å bruke overskudd til bytte til nytt fond. Så forstår ikke helt hvorfor de ber om fordelingsprosent mellom 2 fond når jeg har satt av en konkret sum til bytte. Anonymkode: 6017d...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå