AnonymBruker Skrevet 4. februar #21 Del Skrevet 4. februar 9 mnd gammel baby og klarer ikke å sovne i vogn. Sover i senga si bare. Anonymkode: b49a3...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #22 Del Skrevet 4. februar Den eldste sov aldri godt i vogn. Men vi sluttet også å prøve så hardt etter de første månedene. Jeg brukte stort sett bæretøy på tur uansett fordi vi har hund, og jeg syntes det var tungvint å gå tur med hund og vogn. Hjemme sov hun i seng. Hun sov i vogn i barnehagen en periode fra hun var 16 mnd. Men de begynte etter hvert å legge henne på madrass inne, og hun sov bedre der. Hun likte ikke å sove på ryggen, rullet seg alltid over på magen før hun sovnet, så jeg tror det var grunnen til at hun fortsatte å mislike vognsoving etter de første månedene. Den yngste sov godt i vogn fra hun var nyfødt. Anonymkode: c575c...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet onsdag kl 12:56 #23 Del Skrevet onsdag kl 12:56 4 barn og alle sov godt i vogna fra vi kom hjem fra sykehuset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå