AnonymBruker Skrevet 5. februar #21 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg skjønner hvorfor lesbiske rapporterer om best sexliv etc. Statiske har lesbiske mindre sex enn homofile og heterofile par. Anonymkode: 9985c...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #22 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 3.37): Da jan du vel kalles biseksuell. Jeg er motsatt. Dvs er en heterofil kvinne som tenner på pupper og kvinnekroppen. Fantaserer om å kose med puppene på en annen dame. Gjerne sammen med mannen. Tenner også på silikonpupper og fantaserer om å få det selv. Men der stopper det også. Vil ikke ta på eller gjøre noe seksuelt med musa involvert. Syns den er litt ekkel og blir kvalm ved tanken på å slikke en mus😅 Anonymkode: 94887...36d Helt uenig i å definere henne som biseksuell bare for at hun er fascinert av en kvinnelig kroppsdel. Ts liker bare å se på, hun vil ikke gjøre noe med andre kvinner, hun tenner ikke på kvinner heller. Anonymkode: 148cb...6bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. februar #23 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er heterofil, men biseksuell. Jeg har aldri hatt følelser for en jente og kunne aldri tenkt meg å vært i forhold med en. Men den beste sexen jeg har hatt, har vært med andre jenter. Jeg skjønner hvorfor lesbiske rapporterer om best sexliv etc. Anonymkode: 73857...4b2 Akkurat.. Dette er så tydelig, at det burde være risset inn i stein👏 Men det er fordi du har skjønt at legning og tenning er to forskjellige ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #24 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Statiske har lesbiske mindre sex enn homofile og heterofile par. Anonymkode: 9985c...d87 Søtt at du tror mengden sex sier noe om kvaliteten. Statistisk sett oppnår lesbiske oftere orgasme under sex enn kvinner i heterofile forhold. Anonymkode: bc42c...09d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #25 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Søtt at du tror mengden sex sier noe om kvaliteten. Statistisk sett oppnår lesbiske oftere orgasme under sex enn kvinner i heterofile forhold. Anonymkode: bc42c...09d Ja når de har sex med noen som de har nettop møtt. Det andre brukeren nevner er støttet av fakta. Søk på ”lesbian bed death“ Det kan også nevnes å skilsmisse statistikk og statistikk for partnervold er høyst i lesbiske forhold. Dere er så vanskelige at dere ikke engang klarer å live med hverandre. Eneste grunnen menn gidder å ha med dere å gjøre er pga det magiske hølet dere har mellom bena ❤️ Anonymkode: 692ee...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #26 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 14.42): Aldri forelsket meg i en kvinne, aldri hatt lyst til å ha sex med en kvinne. Jeg er ikke interessert i resten av kvinnekroppen heller, slik som formene, puppene, rumpa etc. Bare musa. Jeg har blitt kåt av det helt siden jeg var ung. Jeg elsker de ytre kjønnsleppene. Jeg liker liksom at de "skjuler" det som er innvendig (i alle fall til noen damer). Jeg synes det er veldig pirrende. Jeg liker også å se på det som er innvendig, spesielt hvordan de indre kjønnsleppene ser ut. Noe av det jeg synes er mest pirrende er en kvinnes kjønnshår - spesielt hvordan det ofte former seg i en vakker trekant fra fremsiden av kroppen. Det er så naturlig og fint, og jeg føler en slags primal, dyrisk tiltrekning mot det. Jeg liker det nesten mer enn en barbert mus. Jeg ville bare dele dette (anonymt så klart). Jeg vet ikke hvor normalt dette er. Jeg bare elsker det kvinnelige kjønnsorganet og blir skikkelig tent av det. Med tanke på at jeg er hetero ellers, så føles det som en slags feilkobling i hjernen min. Det gir jo ikke så mye mening. Jeg kan ferske meg selv i å fantasere om en hvordan en kvinnes kjønnsorgan ser ut, som for eksempel en kvinnelig foredragsholder her om dagen, eller kollegaene mine. Da jeg var yngre pleide jeg ofte å fantasere om lærerinner og hvordan de så ut der nede. Jeg mener heller ikke å være creepy, men det er bare slik jeg er. Anonymkode: e9d72...91d Da er du ikke så hetero som du vil ha det til ;)...og det er helt ok! Anonymkode: 332a2...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå