Gå til innhold

Sorte chelsea boots eller skoletter

lin

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et par nye sorte boots. Ønsker meg et par i glatt skinn, uten for høy hæl. Jeg tenker at de skal funke til hverdags men også kunne brukes til litt penere anledninger. 

jeg liker godt chelsea boots, og har sett på Dr Martens Flora. Men bør jeg heller gå for noen litt «penere» med noe mere hæl? Og ødelegger den merkelappen bak for mye? 🤔 

Jeg synes det er veldig fint med de som er litt høyere på leggen. Men jeg er inne så høy og har kraftige legger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er heller ikke så høy, og jeg har kraftige legger. Jeg synes chelseaboots er veldig anvendelig, og bruker det ganske ofte både til bukser og skjørt. På jobbreiser med et par overnattinger har jeg ofte klart meg med kun det ene paret med sko, både til jobbklær på dagtid og til middag på kvelden.

Mine er også flate/har lav hæl, men jeg valgte noen som kun går litt over ankelen og med litt tynnere såler. Jeg synes lengden (oppover leggen) på Dr. Martens er helt fin, og sålen er også fin nok til at skoene tåler en litt penere anledning. Selv synes jeg merkelappen på leggen på Dr. Martens ødelegger litt hvis man skal ha dem til litt penere anledninger, men det kan godt hende jeg er i mindretall akkurat der. 

Anonymkode: bc4b1...ba7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes ankelstøvletter er litt dame +40, sammen med skinnyjeans. 

Anonymkode: 204e6...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Synes ankelstøvletter er litt dame +40, sammen med skinnyjeans. 

Anonymkode: 204e6...0d6

Skinnyjeans er vel tilbake for fullt nå 🫣 

ser den - men så er jeg omtrent 40 også 😅

hva vil du foreslå da? Mere skoletter? Mer hæl? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...