AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg trenger noen ærlige svar her; min mann er 49 år, vi skal gifte oss i år og vi har begge voksne barn. Han har en drøss med damer / dater fra gammelt av og en rekke Messenger samtaler på mobilen. Masse flørtehistorikk og masse av seksuell karakter. Damer han var interessert i og som han følger på sosiale medier. Han har vært drøy og jeg har tidligere tatt han i å kommentere hvor sexy og deilige de er på bilder selv langt inn i vårt forhold. Hvorfor tar han vare på dette? Kan jeg be han slette alle disse årelange tekstingene nå når han skal gifte seg med meg? Anonymkode: 127e2...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 Kos deg Må du spørre så er svaret ganske åpenlyst. Han verdisetter disse og vil selvfølgelig beholde dem. Og bruke og ha tilgang til når enn han føler for det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Forsvinner det ikke av seg selv på Messenger da? Jeg har aldri slettet noen samtale med folk. Jeg sletter dem heller ikke som venn. Er bare noe jeg ikke tenker over. Og heller ikke min mann. Det har aldri vært et spørsmål fra noen av oss om det. Jeg har aldri spurt om hans fortid med andre damer. Jeg bryr meg ikke. Anonymkode: 1c0fb...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Mener du at du lurer på hvorfor han ikke har aktivt gått inn i Messenger-innboksen sin og slettet hele chathistorikken med damer han tidligere har vært interessert i? Det tror jeg de færreste gjør, selv om det sikkert hender. Jeg hadde ikke tenkt at det å beholde slik chathistorikk betød noen verdens ting, og jeg hadde tenkt det var rart om andre la seg borti det, selv om det ikke hadde gjort meg noe å slette det heller. Med mindre du mener at han fortsatt chatter med dem (og da på en ugrei måte), selvfølgelig, det er jo åpenbart ikke ok. Det at han har kommentert bildene deres med at de er deilige og sexy mens dere har vært sammen, derimot, skjønner jeg selvfølgelig godt at du reagerer på. Det hadde jeg ikke funnet meg i. Anonymkode: 4b5ed...90a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Herregud. Hvordan vet du egentlig om alt dette, ts? Om jeg begynner å gå igjennom alle samtalelogger på messenger, så finnes det nok mange flørtemeldinger med menn jeg har datet eller vært på flørter’n med i årenes løp. Har tross alt hatt samme Facebook siden det kom i starten av 2000. Har ikke «spart på dem», har bare ikke aktivt slettet dem i etterkant. Har nok mange bilder av eksen på telefonen også, da alt gammelt blir overført til ny telefon. Orker ikke gå igjennom bilder på telefonen for å slette, som ligger åresvis tilbake i tid. Her er det du som er helt ute å kjører. Om du sletter alle meldinger fra tidligere flørter, så fort du er ferdig med dem, så virker du veldig bitter. Å slette unna slik er ofte et tegn på enten at man er bitter, eller ikke håndterer følelser/avvisning. Anonymkode: e3da4...edc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trenger noen ærlige svar her; min mann er 49 år, vi skal gifte oss i år og vi har begge voksne barn. Han har en drøss med damer / dater fra gammelt av og en rekke Messenger samtaler på mobilen. Masse flørtehistorikk og masse av seksuell karakter. Damer han var interessert i og som han følger på sosiale medier. Han har vært drøy og jeg har tidligere tatt han i å kommentere hvor sexy og deilige de er på bilder selv langt inn i vårt forhold. Hvorfor tar han vare på dette? Kan jeg be han slette alle disse årelange tekstingene nå når han skal gifte seg med meg? Anonymkode: 127e2...ac2 En ting er fortiden, at man glemmer å slette historikken på messenger, men at han kommenterer at andre damer er sexy og deilig på bilder LANGT INN I FORHOLDET DERES?!?! Jeg hadde vært sint, så sint. Og med det i tankene, så skjønner jeg godt at du føler på dette med historikken som er der. Endret 3 timer siden av Blått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Blått skrev (5 minutter siden): En ting er fortiden, at man glemmer å slette historikken på messenger, men at han kommenterer at andre damer er sexy og deilig på bilder LANGT INN I FORHOLDET DERES?!?! Jeg hadde vært sint, så sint. Og med det i tankene, så skjønner jeg godt at du føler på dette med historikken som er der. Det er akkurat det - jeg har tatt han på flere ting - hemmelige snap streamer med damer - kommentering på bilder - meldinger der han sender hjerter og kommenterer utseendet på damer han tidligere har datet mens han var sammen med meg - jeg har blitt såret flere ganger - nå vil han at jeg stoler på at det er meg og at han ikke trenger stå skolerett og slette ting Anonymkode: 127e2...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er akkurat det - jeg har tatt han på flere ting - hemmelige snap streamer med damer - kommentering på bilder - meldinger der han sender hjerter og kommenterer utseendet på damer han tidligere har datet mens han var sammen med meg - jeg har blitt såret flere ganger - nå vil han at jeg stoler på at det er meg og at han ikke trenger stå skolerett og slette ting Anonymkode: 127e2...ac2 Da skjønner jeg ikke at overskrift er fokus på messenger samtaler? Hva spiller det for noen rolle om han sletter de? Han er jo utro, og du kan ikke stole på han. Hvorfor går du ikke fra han? Han kommer til å være slik for alltid, du kommer heller ikke til å klare å tilgi og stole på han igjen- og du skal heller ikke gjøre det. Anonymkode: e3da4...edc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da skjønner jeg ikke at overskrift er fokus på messenger samtaler? Hva spiller det for noen rolle om han sletter de? Han er jo utro, og du kan ikke stole på han. Hvorfor går du ikke fra han? Han kommer til å være slik for alltid, du kommer heller ikke til å klare å tilgi og stole på han igjen- og du skal heller ikke gjøre det. Anonymkode: e3da4...edc Han har ikke vært fysisk utro - har aldri tatt han på det - men det er alle disse kontaktene og meldinger og chatter som skal spares på selv etter at vi har hatt våre feider når han har gått over streken. Hun ene sendte over 20 utklipp fra storyen på face hvor han hadde kommentert - forlovet med meg. Hun skrev til han hvor lavmål det var å holde på sånn- han mener han var høflig og ikke gjorde det fordi han ville ha henne - det gjorde vondt langt inn i sjelen å lese dette Anonymkode: 127e2...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Herregud. Hvordan vet du egentlig om alt dette, ts? Om jeg begynner å gå igjennom alle samtalelogger på messenger, så finnes det nok mange flørtemeldinger med menn jeg har datet eller vært på flørter’n med i årenes løp. Har tross alt hatt samme Facebook siden det kom i starten av 2000. Har ikke «spart på dem», har bare ikke aktivt slettet dem i etterkant. For en tosk du er. Unnskyldningen til å ha mange flørtemeldinger med deg inn i et nytt forhold er at du ikke gidder å slette de. Da burde du i samme slengen konkludert med at du er for lat og for umoden til å gå inn i et forhold. Anonymkode: 835d1...834 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er akkurat det - jeg har tatt han på flere ting - hemmelige snap streamer med damer - kommentering på bilder - meldinger der han sender hjerter og kommenterer utseendet på damer han tidligere har datet mens han var sammen med meg - jeg har blitt såret flere ganger - nå vil han at jeg stoler på at det er meg og at han ikke trenger stå skolerett og slette ting Anonymkode: 127e2...ac2 ❤️ Kjære deg. Jeg skjønner veldig godt at du føler deg såret gang på gang. Dette her var fryktelig vondt å lese, utrolig grusomt. Snap streamer med andre damer mens han er sammen med deg? Herregud. Husk at du er verdifull og fortjener noen som ser på deg som verdifull, noen som behandler deg på den måten som du trenger og tar hensyn til dine følelser. Noen ganger så er vi veldig glad i mennesker, utrolig glad i dem, men de gjør oss vondt. Man skulle så gjerne ønske at de endret seg, men så gjør de ikke det - uansett hvor mye vi håper. At han føler at han må stå skolerett for deg, og snakker om at du bare må stole på han. Vel, inntrykket jeg får, når du sier det sånn, er at han ikke har respekt og omsorg for følelsene dine. Han forventer at du blir, at han kommer til å få viljen sin og at dere kommer til å fortsette forholdet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har ikke vært fysisk utro - har aldri tatt han på det - men det er alle disse kontaktene og meldinger og chatter som skal spares på selv etter at vi har hatt våre feider når han har gått over streken. Hun ene sendte over 20 utklipp fra storyen på face hvor han hadde kommentert - forlovet med meg. Hun skrev til han hvor lavmål det var å holde på sånn- han mener han var høflig og ikke gjorde det fordi han ville ha henne - det gjorde vondt langt inn i sjelen å lese dette Anonymkode: 127e2...ac2 ❤️ Hva som var intensjonene hans er ikke relevant. Hun reagerer på det han sier og du reagerer på det han sier, så for begge dere to så har han gått langt over streken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er akkurat det - jeg har tatt han på flere ting - hemmelige snap streamer med damer - kommentering på bilder - meldinger der han sender hjerter og kommenterer utseendet på damer han tidligere har datet mens han var sammen med meg - jeg har blitt såret flere ganger - nå vil han at jeg stoler på at det er meg og at han ikke trenger stå skolerett og slette ting Anonymkode: 127e2...ac2 Men altså, ærlig talt. Da vet du - med sikkerhet - at denne mannen ikke er til å stole på når det gjelder lyst for andre, og at han er generøs med oppmerksomheten sin til andre bak din rygg. At han vil at du skal stole på han, betyr ingen verdens ting. Hvis du er ok med dette, så gift deg med han. Hvis du ikke er ok med dette, så ikke gift deg med denne mannen. Så vanskelig, men så enkelt. Noen spørsmpl for å få deg til å vurdere situasjonen mer objektivt: 1. Føler du atdinnselvfølelse forverres av usikkerhet rundt hans interesse for andre damer? Hvis ja; gå fra han. 2. Opplever du fysiske symptomer pga stresset rundt denne usikkerheten, f.eks tynning av hår, kraftig økning grå hår, dårligere hud spesielt rundt kjevepartiet, mørkere ringer under øyene. Hvis ja; gå fra han 3. Føler du deg sett, hørt, respektert og tatt vare på emosjonelt av denne mannen? Hvis nei; gå fra han. Anonymkode: da942...615 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Hvis han ikke har slettet det allerede, så kommer han vel aldri til å gjøre det. Jeg har da selv liggende ting og tang fra gammelt av på gamle harddisker. Ville vært litt rart dog å hatt det liggende i messenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er akkurat det - jeg har tatt han på flere ting - hemmelige snap streamer med damer - kommentering på bilder - meldinger der han sender hjerter og kommenterer utseendet på damer han tidligere har datet mens han var sammen med meg - jeg har blitt såret flere ganger - nå vil han at jeg stoler på at det er meg og at han ikke trenger stå skolerett og slette ting Anonymkode: 127e2...ac2 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han har ikke vært fysisk utro - har aldri tatt han på det - men det er alle disse kontaktene og meldinger og chatter som skal spares på selv etter at vi har hatt våre feider når han har gått over streken. Hun ene sendte over 20 utklipp fra storyen på face hvor han hadde kommentert - forlovet med meg. Hun skrev til han hvor lavmål det var å holde på sånn- han mener han var høflig og ikke gjorde det fordi han ville ha henne - det gjorde vondt langt inn i sjelen å lese dette Anonymkode: 127e2...ac2 Hva hadde du sagt til en venninne som var sammen med en slik mann, Ts? Om du var min venninne så hadde jeg forsøkt å få deg til å åpne øynene for hvordan denne mannen faktisk behandler deg (ikke hvordan du ønsker han skal behandle deg, eller hvordan han er innimellom). Så omfattende som denne mannens seksuelle kontakt med andre damer er, så spiller det egentlig ingen rolle om han har vært fysisk utro eller ikke. For han er emosjonelt utro, han er seksuelt emosjonelt utro, han har datet andre damer mens han var sammen med deg, selv etter dere ble forlovet så har han hatt slik kontakt med andre damer. Ingen mann som respekterer deg ville behandlet deg slik, kjære Ts! ❤️ Og har man ikke respekt for et annet menneske, da er det også lite kjærlighet og omsorg igjen. På toppen av at han gjør dette, så manipulerer han deg. Han er tatt på fersken. Ikke bare én gang. Mange ganger med mange ulike damer har han holdt på slik. Selv mens dere har vært forlovet har han holdt på med dette... Og nå vil han at du skal stole på ham... For han er sur, han "vil ikke stå skolerett", han vil ikke slette slik sexhistorikk. Og med det viser han at han heller ikke ønsker å ta ansvar for sine egne helt urimelige handlinger. Selv om han altså ikke tar ansvar for egne handlinger, så mener han at du skal stole på ham. Og det er manipulering. Det er også manipulering når han mener du er urimelig når du reagerer på den kontakten han har med andre damer. Den dama som sendte 20 meldinger for å vise hva han gjorde mens han var forlovet med deg, og det at hun sier at det var lavmål av ham - det viser at hun faktisk har langt mer empati og omsorg for både seg selv og deg, Ts, enn denne mannen har. Du vet at dette er handlinger han har holdt på med over mange år. Dette betyr dessverre at hvis du gifter deg med ham, så er det absolutt ingenting som tilsier at han vil slutte å ha kontakt med andre damer. Nå som han vet han er avslørt vil han trolig bare bli mer forsiktig med måten han gjør det på. Du må se på hans handlinger, Ts, for hans ord er absolutt ingenting verdt! Ønsker du å være gift med en mann som hele tiden legger seg etter andre kvinner, som ikke respekterer deg, som lyver til deg, som med alt dette avslører store mangler når det gjelder ansvarlighet, empati og omtanke? Jeg tror du skrev denne tråden fordi du faktisk ikke lenger er komfortabel med å gifte deg med denne mannen. Stemmer det? Et forhold som er verdt å ta vare på, der får ikke mannen deg til å føle deg slik du har gjort i årevis, Ts! ❤️ Dette er hva jeg ville sagt til deg om du var min venninne, Ts. Hva ville du sagt til din nærmeste venninne, om det var hun som var i dette forholdet? Anonymkode: 639b7...8a5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): For en tosk du er. Unnskyldningen til å ha mange flørtemeldinger med deg inn i et nytt forhold er at du ikke gidder å slette de. Da burde du i samme slengen konkludert med at du er for lat og for umoden til å gå inn i et forhold. Anonymkode: 835d1...834 😂😂😂😂😂😂 Kg altså, fylt med sykelig sjalu damer. Verken jeg eller mannen har ryddet opp i gamle samtalelogger fordi vi ble sammen. Det er virkelig ingen poeng i det. Nå er vi begge sosiale og kjenner mange mennesker, har ikke 10 samtalelogger på messenger. Tidsfordriv å se over flere hundre logger for å se om det er meldinger fra en random flørt fra 2012- vi har heldigvis bedre ting å bruke tiden på 😂 Anonymkode: e3da4...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Hvorfor velger du å gifte deg med han? Han har vist deg hvem han er og enda så velger du å binde deg enda mer til han? Anonymkode: 13cf1...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 😂😂😂😂😂😂 Kg altså, fylt med sykelig sjalu damer. Verken jeg eller mannen har ryddet opp i gamle samtalelogger fordi vi ble sammen. Det er virkelig ingen poeng i det. Nå er vi begge sosiale og kjenner mange mennesker, har ikke 10 samtalelogger på messenger. Tidsfordriv å se over flere hundre logger for å se om det er meldinger fra en random flørt fra 2012- vi har heldigvis bedre ting å bruke tiden på 😂 Anonymkode: e3da4...edc Er man sykelig sjalu når mannen gjennom hele forholdet - inkl. mens de er forlovet - dater andre damer og sender seksuelle meldinger med mange andre damer? I tillegg lyver han tillegg til disse damene, da han ikke forteller dem fra begynnelsen at han er i et forhold og forlovet. Å forsvare slik drittsekkoppførsel og forsøke å rakke ned på Ts som fornuftig nok reagerer på dette, det sier noe om de som driver med denne latterliggjøringen. Leseforståelse er forresten en fin ting - man får med seg avgjørende fakta Ts har gitt som gjør at slike svar som dette bare viser hvor lite du har fått med deg av hva dette faktisk dreier seg om. Har mannen din hatt årevis med seksuell kontakt med andre damer mens dere har vært sammen? Hadde han også det mens dere var forlovet? I så fall er det vel også helt ok at han har det nå som dere er gifte eller samboere? Anonymkode: 639b7...8a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): 😂😂😂😂😂😂 Kg altså, fylt med sykelig sjalu damer. Verken jeg eller mannen har ryddet opp i gamle samtalelogger fordi vi ble sammen. Det er virkelig ingen poeng i det. Nå er vi begge sosiale og kjenner mange mennesker, har ikke 10 samtalelogger på messenger. Tidsfordriv å se over flere hundre logger for å se om det er meldinger fra en random flørt fra 2012- vi har heldigvis bedre ting å bruke tiden på 😂 Anonymkode: e3da4...edc Hvis du leser tydelig, så er det jo ikke samtalene som er det illrøde flagget. At TS fokuserer på disse samtalene, er bare fordi det er det som skaper mest usikkerhet for henne i dette øyeblikket, men det er kun et symptom på det større bildet: at hun er sammen med en illojal mann som gir av sin oppmerksomhet til andre kvinner bak ryggen på en partner. Anonymkode: da942...615 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 😂😂😂😂😂😂 Kg altså, fylt med sykelig sjalu damer. Verken jeg eller mannen har ryddet opp i gamle samtalelogger fordi vi ble sammen. Det er virkelig ingen poeng i det. Nå er vi begge sosiale og kjenner mange mennesker, har ikke 10 samtalelogger på messenger. Tidsfordriv å se over flere hundre logger for å se om det er meldinger fra en random flørt fra 2012- vi har heldigvis bedre ting å bruke tiden på 😂 Anonymkode: e3da4...edc Har du lest hovedinnlegget eller noen av de andre innleggene som hun har skrevet? Du fremstår som et veldig ufyselig menneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå