AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei Tok p pillen på fredag men glemte lørdag. Hadde samleie lørdag, men har også glemt å ta p pillen på søndag. Først i dag tok jeg p pille. Kan jeg bli gravid? Takk til alle som svarer☺️ Anonymkode: e7293...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Dessverre ja. Sjansen er sikkert liten. Men tanke på at folk blir gravid mens de går på p piller..er sjansen litt mer når du glemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei Tok p pillen på fredag men glemte lørdag. Hadde samleie lørdag, men har også glemt å ta p pillen på søndag. Først i dag tok jeg p pille. Kan jeg bli gravid? Takk til alle som svarer☺️ Anonymkode: e7293...35b Ja, det vet du jo at du kan da. Du får på apoteket og får en amgrekur!! Når man misser pilla med åtte timer, er man ikke sikker på en uke pluss. Jeg mener ikke å shame, men den manglende kunnskapen blant ungdom i dag som har sex er skremmende! Lærer dere ikke dette på skolen lenger? Anonymkode: b7079...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Er en grunn til at vi bruker kondom, for den glemmer en ikke å sette på. Anonymkode: ea3bb...550 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Ja, absolutt. Anonymkode: 324ad...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Tok p pillen på fredag men glemte lørdag. Hadde samleie lørdag, men har også glemt å ta p pillen på søndag. Først i dag tok jeg p pille. Kan jeg bli gravid? Takk til alle som svarer☺️ Anonymkode: e7293...35b Vet du hva fyren som pulte deg heter ? Hvis ikke lukter det trøbbel Anonymkode: 6f1ed...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Ja. Gå å kjøp angrepille på apoteket med en gang!!!!!! Anonymkode: 01b53...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vet du hva fyren som pulte deg heter ? Hvis ikke lukter det trøbbel Anonymkode: 6f1ed...0cd Hva har dette med saken å gjøre? Anonymkode: e7293...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva har dette med saken å gjøre? Anonymkode: e7293...35b Tja, dersom hun er gravid med en eller annen random player lissom .... vært ute på byen og "hatt det gøy" ... Anonymkode: 6f1ed...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tja, dersom hun er gravid med en eller annen random player lissom .... vært ute på byen og "hatt det gøy" ... Anonymkode: 6f1ed...0cd Okei skjønner den ja Anonymkode: e7293...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymbruker56 Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tja, dersom hun er gravid med en eller annen random player lissom .... vært ute på byen og "hatt det gøy" ... Anonymkode: 6f1ed...0cd Nei, er kjæresten min😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå