AnonymBruker Skrevet 3. februar #21 Del Skrevet 3. februar Huff ja, syns det er flaut. Spesielt eldre kvinner. Kjenner til flere 40+. Skjønner ikke greia.. midtlivskrise kanskje Anonymkode: 473e2...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #22 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er gevinsten for ditt liv med å bry seg her? Når konen til Kanye går naken på rød løper, så er det langt fra den type oppmerksomhetskåthet til stakkare som bare bytter profilbilde litt for ofte for din smak. Hva vil de oppnå? Oppmerksomhet selvfølgelig. Bryr det meg? Nei, finnes 100 viktigere saker å engasjere seg i. Anonymkode: 1008b...3b5 Hun gjordet det ikke for oppmerksomhet, hun gjorde det fordi hun ble tvunget. Kanye tvang henne. Han er en kontrollerende mann med antakeligvis flere diagnoser enn den bipolare han har gått ut med offentlig. Det er kanye som gjør det for oppmerksomhet og for å ydmyke henne. Anonymkode: 7a575...5ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3. februar #23 Del Skrevet 3. februar (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjenner jeg blir flau på deres vegne. Slike damer ønsker bekreftelse og kommentarer som: fina, søta, den beste, vakker osv Anonymkode: 901e2...cae Da er enda verre med de hønene som gir kommentarer som det på hvert bilde flere ganger i mnd 🙄 Spesielt når det er snakk om eldre kvinner rundt min alder. Jeg gir ikke likes/kommentarer når oppmerksomhetssyke venner/bekjente bytter bilder i hytt og gevær. Endret 3. februar av Hatsumomo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #24 Del Skrevet 3. februar For meg blir det litt livets harde skole, og de har gjerne minimum 3 facebookbrukere også. Anonymkode: f474b...d1a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #25 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har noen sånne på Facebook. De endrer profilbilde flere ganger i måneden. Gjerne selfies tatt med Snapchat filter på eller at de gjør seg til i speilet . Hva vil de oppnå egentlig? Hva er poenget med å endre profilbilde flere ganger i måneden? Eller enda værre flere ganger i uken? Ser ikke poenget. Anonymkode: 55924...679 Anonymkode: e09c7...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 3. februar #26 Del Skrevet 3. februar Merker ikke så mye til det men, det er ofte unge i tenåra og 20 åra som gjerne gjør det mest, men også i 30-40 åra. Jeg tenker de gjør det på grunn av usikkerhet, vil ha bekreftelse og oppmerksomhet. Eller kanskje de bare liker å skifte ofte. Ingenting galt i å skifte profilbilde på sosiale medier, og det burde ikke plage andre at de gjør det. Det er ett fritt land og folk gjør som de vil, men det er litt voldsomt å skifte flere ganger i måneden og uka synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #27 Del Skrevet 3. februar Dere som sier at dere ofte bytter profilbilde og ikke gjør det for å få 'likes'. Hvorfor ikke bare slå av muligheten for likes og kommentarer? Det er fullt mulig å bytte bilde uten at noen kan kommentere. Eller er det litt for tilbakemeldingene allikevel? 😉 Jeg kjenner noen sånne. Over 50 år +, som legger ut bilder der de poserer i tiltalende lys o.l, og prøver å se ut som de er 25.... Helt avhengig av å få høre hvor flotte de og hvor godt de holder seg. Det er tydeligvis viktig for gamle damer og få foret egoet sitt. 😄 Anonymkode: 5b6b6...352 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #28 Del Skrevet 3. februar Hvorfor tror alle at alt er for å få oppmerksomhet? Hvorfor kan man ikke gjøre slik for sin egen skyld? Og hvis man gjør det for oppmerksomheten, hvorfor plager det deg? Alle trenger å bli sett uten å få janteloven trøkka ned i halsen! Anonymkode: 7c4cb...955 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #29 Del Skrevet 3. februar Jeg tenker at etter å ha hatt én spesiell frisyre i 10+ år, farget det helt motsatt av slik det egentlig er; til å gå til sin naturlige farge og en helt annen frisyre.. da tenker jeg at jeg snart bør bytte bilde, for det der ser ikke ut som meg. Får ikke somlet meg til det da, skiftet oppsyn i fjor. Men det er jo greit å bytte for å ha et bilde som tilsvarer hvordan jeg faktisk ser ut. Anonymkode: d9dab...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3. februar #30 Del Skrevet 3. februar Når damer i 40 årene tar på filter for å se yngre ut enn de er, PÅ HVERT eneste profilbilde, da tenker jeg mitt både om dem og løkene som roser hvor for nydelig de er på bilder som er så retursjerte at de ikke ligner seg selv på en prikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #31 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor tror alle at alt er for å få oppmerksomhet? Hvorfor kan man ikke gjøre slik for sin egen skyld? Og hvis man gjør det for oppmerksomheten, hvorfor plager det deg? Alle trenger å bli sett uten å få janteloven trøkka ned i halsen! Anonymkode: 7c4cb...955 Da kan dere jo heller ha bilde av dere selv som bakgrunn på telefonen, og bytte hele tiden. Får dere sett på det ofte og. Siden det ikke er ment for andre, eller oppmerksomhet, mener jeg. Anonymkode: f474b...d1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #32 Del Skrevet 3. februar Ts her om de vil få bekreftelse og bli likt . Hvorfor ikke poste EKTE bilde av seg? Ofte er det jo redigerte bilder eller bilder med masse Snapchat filter? Og er det ikke flaut når man er 25 år og sitte å ta masse bilder av seg i speilet eller med snap for å få det perfekte bildet av seg selv for å endre profilbilde for 7 gang på en måned? Det er som regel venninner av disse eller slekt som kommenterer da 🤣 «søta» «glad i deg Anne» «fint bilde». Anonymkode: 55924...679 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå