Gå til innhold

Hvorfor er du opptatt av hva andre mener om stilen din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bryr meg ikke om hva andre har på seg, selv om jeg kan tenke at det er patetisk når kvinner på 60+ stiller i miniskjørt.

Jeg bryr meg ikke om hva andre tenker om stilen min, jeg går stort sett i det jeg har lyst til, som regel sorte jans og bluse med cardigan over. Jeg er nok ganske kjedelig i klesveien, men det er praktisk og det teller mest.

HJemme går jeg stort sett i joggebukser og genser, men jeg skifter om jeg tar en tur ut, jeg vil føle meg presentabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhode ikke, jeg trives med min klassiske stil og driter i hva andre måtte mene fordi jeg har det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker jo å kle meg riktig etter anledning, ha klær som passer pent, er av en viss kvalitet, og hverken er for drøye eller for konservative. Jeg bryr meg rett og slett om å bli sett på som velkledd, og passende kledd. Jeg har ikke noe ønske om å stikke meg ut gjennom klær. Ispedd et element av at det er alderspassende, og ikke er skivebom med moten. 

Men jeg bryr meg særdeles lite om sterke meninger mot dyre vesker, og smykker fra motevarehusene. Slikt bruker jeg fordi jeg oppriktig liker det, og det er samleobjekter som er kjøpt for livet, og som gir meg mye glede. 

Anonymkode: 8cfac...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva andre synes. Men jeg bryr meg hva jeg selv føler når jeg har på klær. Føler jeg meg som et dass så blir jo humøret deretter å. Føler jeg meg fin så blir man automatisk litt rettere i ryggen og smiler mere. Men jeg har ei mor som blir veldig påvirket at hva alle andre skal mene om henne. Hun vet jo ikke om noen reagerer heller. Enn hvis, hva om. Sånn driver hun på inni hodet. Jeg har sagt mange ganger. Er ikke rart at du er sliten. Hvis du har et sånn tanke skjør hele tiden. Du er ei godt voksen menneske. Lær deg å drite i hva andre mener så lenge du selv føler deg bra. 

Anonymkode: 59cae...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva andre tenker om stilen min. Eneste jeg tenker litt over er at jeg har to barn, og jeg ønsker ikke at dem skal være flau over meg i forhold til hvordan jeg velger å kle meg. 

Hjemme kan jeg kle meg ut, tøyse og tulle. Offentlig er jeg ganske alminnelig kledd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du for altfor langt i dine påstander. Jeg har da ingen stil 🤪🤣

Anonymkode: 495c8...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...