AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden I dag stuper krypto, og vi vet det skal opp igjen. Trump sine kamerater har produsert fallet og er klare til å tjene stort på det. Det vil jeg også. Har noe ETH i Kraken fra før, men Kraken er vanskelig og kjedelig. Fins det en annen måte å handle på? Raskt og enkelt? Med fordel lovlig også? Anonymkode: eaf08...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Det kommer neppe opp igjen, ville latt være Anonymkode: 17b30...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Roe ned narkotikaforbruket nå. Anonymkode: 46c30...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Firi. Coinbase. Anonymkode: eb8b9...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ville latt være. De som kjøpte for flere år siden er de heldige. Konseptet er dømt til å dø. Jeg tror vi er på begynnelsen til slutten. Anonymkode: 8f25d...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Det er spekulasjon, ikke en investering. Jeg gikk inn i ETH ved 500€ og har tjent tusenvis av kroner. Idiotadministrasjonen i USA satser tungt på krypto. De har uavhengige bystater over hele verden som et langsiktig mål, jf. Thiel, Musk, Yarvin - les dere opp på Butterfly revolution og alt det drittet der. På kort sikt er det penger å tjene, før alt det der forhåpentligvis blir slått ned på. Men, ja, ett godt svar her. Skal se på Firi og Coinbase, takk! Anonymkode: eaf08...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Crypto.com appen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Hvis du kaller dette «stup» har du ikke vært lenge i krypto… Firi er dyrt. Velg heller Coinbase. Anonymkode: 8867a...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå