Sen ve ben Skrevet 10. april #141 Skrevet 10. april Hirondelle skrev (På 7.4.2026 den 20.21): Ikke et eneste tørt øya da vi så dagens episode. Nærmer seg årsdagen for vi måtte avlive bikkja, så er allerede litt sart… Men guri malla, dette var trist. Samme her.🥹Nærmer seg 2 år vi måtte avlive vår hund og det gjør vondt den dag i dag så jeg gråt som en unge da jeg så denne episoden. 2 1
refill Skrevet 11. april #142 Skrevet 11. april Tenker at det kan ha skjedd på veien nedenfor huset og. Siden han ikke døde momentan kan han ha rukket å løpe på adrenalin det stykket opp. Men som andre sier; mye tunge kjøretøy, skal godt gjøres å legge merke til om man ikke ser dem løpe ut. Kjenner til noen hunder som har mistet livet til traktor på eget tun 😔 1
Tordensky Skrevet 22. april #143 Skrevet 22. april Jeg kunne glatt kjøpt en "dunvest" med ullfyll! Virker digg! 2 1
NedOpp Skrevet 22. april #144 Skrevet 22. april Tordensky skrev (19 minutter siden): Jeg kunne glatt kjøpt en "dunvest" med ullfyll! Virker digg! Jeg fatter ikke at ingen har tenkt på det før! Det må jo være det, og så har det ikke blitt noe fordi *sett inn god grunn*?! Og om ingen faktisk har tenkt og prøvd, og det ikke finnes logisk grunn til det, så er det jo faktisk en skam. 3
Diamant20 Skrevet 22. april #146 Skrevet 22. april Fjellreven har laget vinterjakke med ullfor, Singi wool het den 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå