Gå til innhold

Jon blir bonde

CrazyCatLady2500

Anbefalte innlegg

Jon blir bonde startet på Max i går. Jeg likte godt første episode, han har jammen mye å lære. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (9 minutter siden):

Jon blir bonde startet på Max i går. Jeg likte godt første episode, han har jammen mye å lære. 

Det gjorde jammen jeg også.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koste meg skikkelig med episoden! Var i utgangspunktet litt lei av ham, men ville se på fordi gården er i kommunen jeg bor i. Det var jo veldig gøy! Sjelden nå for tida at jeg ikke begynner å scrolle og kjede meg litt iløpet av et program, men nå gleder jeg meg til neste episode. Og har fått enda mer respekt for livet til bøndene!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig bra. Både underholdende og lærerikt. Gleder meg til nest episode 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... dette var gøy! Mye bedre enn jeg hadde forestilt meg, skal følge med på denne ja :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig moro! Det er mye hardt arbeid å være bonde, og dagene kan bli lange. Skal bli interessant å se hvordan han takler dette. Nå har han investert såpass mye penger i dette at han ikke kan gi opp. Og det tror jeg ikke han gjør heller. Bare å bite tennene sammen og gjøre klart til våronna.  👨‍🌾🚜

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte også første episode, skal følge med på neste, virker som bra reklame for oss gårdbrukere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (6 timer siden):

Litt kjedelig at det er kopi av Clarksons farm.

Ja, det var nesten vittig likt. 
Samtidig koste vi oss med episoden vi også, kommer absolutt til å følge med. Mannen drømmer om å kjøpe småbruk, så det var fint det ble presisert hvor dyr oppstarten er. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (7 timer siden):

Likte også første episode, skal følge med på neste, virker som bra reklame for oss gårdbrukere. 

Ja, dette blir bra! En god måte å lære folk flest hvordan det er å drive gård. Litt typisk at han skulle satse på økologisk, og spennende å se hvordan det går i lengden. Slik produksjon er ikke akkurat for nybegynnere!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forvirra. Ser det går på TV Norge og Max, og jeg har tilgang til Discovery+, men finner det ikke. Trodde TV Norges programmer lå der. Er Max noe annet?

Bor ikke i Norge lenger, så har ikke oversikt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny1111 skrev (1 time siden):

Jeg er forvirra. Ser det går på TV Norge og Max, og jeg har tilgang til Discovery+, men finner det ikke. Trodde TV Norges programmer lå der. Er Max noe annet?

Bor ikke i Norge lenger, så har ikke oversikt 😅

Ingen av de nye konseptene kommer på Discovery+, kun MAX. MAX er gamle HBO. Alt som kommer på Discovery+ er på MAX, men ikke motsatt… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (2 minutter siden):

Ingen av de nye konseptene kommer på Discovery+, kun MAX. MAX er gamle HBO. Alt som kommer på Discovery+ er på MAX, men ikke motsatt… 

Skjønner! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, både jeg og mannen syntes det var koselig og gøy! Ble litt skuffa da vi så det ikke hadde kommet flere episoder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så nettopp 2.episode. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg liker dette programmet så mye når hele episoden handler om noe så kjedelig som den handler om, men de har gjort en god jobb de som lager programmet når noen kan få en skikkelig 'feelgood-stemning av å se på 'noe pløying og diverse kjedelige tema' og  gleder seg til neste helg for å se fortsettelsen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superhyggelig program. Syns både han og kona virker som robuste folk med god humor mye pågangsmot. Gleder meg til å se mer av dette. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var vittig 😅 endelig et program jeg ikke har sett før, slik som mye annet som går nå. Og kanskje dette hjelper folk som ikke kan noe om landbruk (slik som han selv 😂 ) til å se hvor mye arbeid og penger som faktisk ligger bak. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke så gira på å se på denne serien, men jeg så første episode sammen med mannen. Det var ganske gøy, også lærer man jo litt  om jobben til bøndene. Så vi kommer til å fortsette å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir ekstra bra fordi vi vet at de har kjøpt gård og starta prosjektet først, uavhengig av TV-serien. Det er på ekte, ikke et tv-prosjekt eller en gimmick. Tror komboen av Jon sin relativt cocky holdning, som likevel har en slags ydmyk undertone på et vis, og at han da stadig må innse alt han har tatt feil om, og at det framstår helt ekte og ikke oppkonstruert, gjør dette interessant og gøy å se på. Og man får se litt andre sider av Jon også, uten at det føles som at det er rigga for å «få fram Jon Almaas sine andre sider». Og folka på Brårud gjør jo hele serien i tillegg, uten at man karikerer og indirekte latterliggjør dem, tvert imot. Også overraska over hvor flink Jon faktisk er med folk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...