Gå til innhold

Morsomste naken man har gjort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg lurer på hva det det drøyeste eller morsomste folk har gjort naken?

Jeg har kjørt bil naken, hatt fotoshoot naken, bada naken, gått ute og inne naken og mye mer. 

Er det noen som liker å gå naken hjemme å tenke å kanskje bli sett eller finne på noen utforingee naken med ei venninne eller kompis?

Anonymkode: 882ad...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjørt bil naken? O.o

Anonymkode: 99079...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så morsomt for meg første gangen da.. men noen venninner stjal klærne mine etter en nakenbading. Så jeg måtte gå naken gjennom bygda for å komme meg hjem. Hevnen er alltid søt.. så det ble slutt med å stjele klærne fra hverandre
Men det ble til et morsomt minne, som vi ofte ler av i dag..😅

Men jo.. jeg har ligget på hverandaen kliss naken i sola.. i sidesynet mitt bak solbrillene, så jeg nabo kjærringa i loftvinduet hennes.
Hun bivånet meg lenge, og jeg begynte bevisst å kose med meg selv.. Jeg ville se reaksjonen hennes.. Jo det stemte.. Nabo kjærringa var ei kåtsara, og jeg så tydelig at gardinene blafret i takt med håndbevegelsene hennes.
Da vi møttes i hagen neste gang, var hun tydelig blitt mere koseligere å prate med. Det ble et godt naboskap mellom oss.. og det var jo både morsomt og hyggelig.. selv om det var litt drøyt. Men jeg var jo ung, atletisk, uredd, udødelig og full av adrealin, testosteron og fanterier på den tiden..😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En uke i nakenbyen i Cap D’Agde. Kun påkledd etter klokken 10 på kvelden hvis man skulle inn på en av byens sexklubber.

Drøyeste/morsomste opplevelse var å være hvit afrikaner i gangbang-leiligheten til 4 mørke afrikanere. Jeg startet som tilskuer til min kones gangbang for å bli dratt med på gangbangen til min kone og 6 andre kvinner. Dagen etter var forhuden så hoven at den var mer enn dobbelt så tykk.

Anonymkode: 800d5...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En uke i nakenbyen i Cap D’Agde. Kun påkledd etter klokken 10 på kvelden hvis man skulle inn på en av byens sexklubber.

Drøyeste/morsomste opplevelse var å være hvit afrikaner i gangbang-leiligheten til 4 mørke afrikanere. Jeg startet som tilskuer til min kones gangbang for å bli dratt med på gangbangen til min kone og 6 andre kvinner. Dagen etter var forhuden så hoven at den var mer enn dobbelt så tykk.

Anonymkode: 800d5...b2c

Hvit afrikaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nok ikke så mange drøye saker å fortelle om. Men for ca. 5 år siden badet en venninne og jeg nakne på fjellet mens en eldre mann satt lenger borte. Vi gjorde det bare fordi han satt der og kunne se oss. Han lot som han ikke så oss, men jeg er ganske sikker på at han fulgte godt med.

Anonymkode: 7f355...80b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har mange fine opplevelser som naken. Vært på flere naturistresorts hvor alle er nakne utendørs hele dagen. Vært på The Well. Hatt mange fine hyttehelger med min kone hvor vi er nakne hele døgnet, ute og inne, så lenge temperaturen er behagelig. Har selvsagt badet mye naken, plukket blåbær naken og vært ute i robåt naken. En gang vi satt utenfor hytta midt i skogen med hver vår øl, kom det en fotturist forbi. Vi nikket og hilste og han fortet seg videre. Kona og jeg hadde sex ute på plenen foran huset en gang. Ingen som så oss, men det kunne jo plutselig kommet en bil.

Anonymkode: 5b25e...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Flintis skrev (2 timer siden):

Hvit afrikaner?

😂 Joda. Afrikanere har et "visst rykte", noe jeg har fått bekreftet i flere garderober. De ER stort sett mye bedre utrustet enn den normale nordmannen. Unntak finnes selvsagt både her og der.

Anonymkode: 3a8e1...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greide å låse meg ute fra lugaren på danskebåten naken en gang. Måtte dekke meg til å gå til resepsjonen flere dekk unna for å få reservenøkkel, litt pinlig.

M49

Anonymkode: 47b1f...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nygifte var min mann og jeg på en nudistleir i Spania i to uker.

Det var utrolig avtennende. Vi var i 20-årene, mens de fleste andre var 50+

Da lærte vi at det ikke stemmer at alle nakne kropper er fine. Det var helt utrolig hvor mange stygge kropper som finnes. 

Anonymkode: bca9b...bda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da lærte vi at det ikke stemmer at alle nakne kropper er fine. Det var helt utrolig hvor mange stygge kropper som finnes. 

Regner med at det ikke var så mange år siden. På slutten av 70-tallet, da naturismen var på topp, så var aldersfordelingen som i befolkningen forøvrig. Gjennomsnittsalderen var mellom 30 og 40 og flere titalls millioner dro på nakenferier. I Norge var det både kjønnsdelt og felles nakenbadstuer på universitetene. Så sluttet de unge å komme og gjennomsnittsalderen økte med et år for hvert år som gikk.

Anonymkode: 2b210...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Regner med at det ikke var så mange år siden. På slutten av 70-tallet, da naturismen var på topp, så var aldersfordelingen som i befolkningen forøvrig. Gjennomsnittsalderen var mellom 30 og 40 og flere titalls millioner dro på nakenferier. I Norge var det både kjønnsdelt og felles nakenbadstuer på universitetene. Så sluttet de unge å komme og gjennomsnittsalderen økte med et år for hvert år som gikk.

Det er 35 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi var i 20-årene, mens de fleste andre var 50+

Man ser også tydelig variasjon over året og uka. I skoleferier er det merkbart flere yngre mens om vinteren er det flere pensjonister og andre som har fri. Det er også flere yngre i helger enn på hverdager.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne har en greie på å være mest mulig naken😅 I sommer syklet hun naken med typen sin, så gikk de på restaurant naken! Sikkert et naturist område. Akkurat det siste der hadde jeg aldri klart! Ser for meg alt mulig.. eldre mann mister gaffelen og skal plukke den opp mens andre spiser 😱😂😂

Anonymkode: d5ce8...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du kaller et naturistresort for "nudistleir", synes det var "avtennende" å være der og kommenterer alle de stygge kroppene, da avslører du at du overhodet ikke aner hva naturisme handler om. Da har du vært der på helt feil premisser. Hvis du i det hele tatt har vært der.... På måten du beskriver dette, tviler jeg faktisk på at du noen gang har vært på et slikt sted...

Anonymkode: 5b25e...2b1

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere var åpenbart på feil sted av feil grunner.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

***Breaking News***

Nudisme handler ikke om å se andres kropper, men at nakenhet er naturlig. 

Anonymkode: 207aa...a93

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 3.2.2025 den 5.05):

Ikke så morsomt for meg første gangen da.. men noen venninner stjal klærne mine etter en nakenbading. Så jeg måtte gå naken gjennom bygda for å komme meg hjem. Hevnen er alltid søt.. så det ble slutt med å stjele klærne fra hverandre
Men det ble til et morsomt minne, som vi ofte ler av i dag..😅

Men jo.. jeg har ligget på hverandaen kliss naken i sola.. i sidesynet mitt bak solbrillene, så jeg nabo kjærringa i loftvinduet hennes.
Hun bivånet meg lenge, og jeg begynte bevisst å kose med meg selv.. Jeg ville se reaksjonen hennes.. Jo det stemte.. Nabo kjærringa var ei kåtsara, og jeg så tydelig at gardinene blafret i takt med håndbevegelsene hennes.
Da vi møttes i hagen neste gang, var hun tydelig blitt mere koseligere å prate med. Det ble et godt naboskap mellom oss.. og det var jo både morsomt og hyggelig.. selv om det var litt drøyt. Men jeg var jo ung, atletisk, uredd, udødelig og full av adrealin, testosteron og fanterier på den tiden..😅

men fikk du pult med henne noen gang?

Anonymkode: 11b50...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenbading med to mannlige kollegaer etter en sommerfest.

Han ene har jeg sex med rett som det er (men det er det ingen som vet), han andre har desverre kone og barn og er derfor helt uaktuell. Men det var en artig avslutning på en fin kveld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...