Gå til innhold

Morsomste naken man har gjort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg lurer på hva det det drøyeste eller morsomste folk har gjort naken?

Jeg har kjørt bil naken, hatt fotoshoot naken, bada naken, gått ute og inne naken og mye mer. 

Er det noen som liker å gå naken hjemme å tenke å kanskje bli sett eller finne på noen utforingee naken med ei venninne eller kompis?

Anonymkode: 882ad...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så morsomt for meg første gangen da.. men noen venninner stjal klærne mine etter en nakenbading. Så jeg måtte gå naken gjennom bygda for å komme meg hjem. Hevnen er alltid søt.. så det ble slutt med å stjele klærne fra hverandre
Men det ble til et morsomt minne, som vi ofte ler av i dag..😅

Men jo.. jeg har ligget på hverandaen kliss naken i sola.. i sidesynet mitt bak solbrillene, så jeg nabo kjærringa i loftvinduet hennes.
Hun bivånet meg lenge, og jeg begynte bevisst å kose med meg selv.. Jeg ville se reaksjonen hennes.. Jo det stemte.. Nabo kjærringa var ei kåtsara, og jeg så tydelig at gardinene blafret i takt med håndbevegelsene hennes.
Da vi møttes i hagen neste gang, var hun tydelig blitt mere koseligere å prate med. Det ble et godt naboskap mellom oss.. og det var jo både morsomt og hyggelig.. selv om det var litt drøyt. Men jeg var jo ung, atletisk, uredd, udødelig og full av adrealin, testosteron og fanterier på den tiden..😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En uke i nakenbyen i Cap D’Agde. Kun påkledd etter klokken 10 på kvelden hvis man skulle inn på en av byens sexklubber.

Drøyeste/morsomste opplevelse var å være hvit afrikaner i gangbang-leiligheten til 4 mørke afrikanere. Jeg startet som tilskuer til min kones gangbang for å bli dratt med på gangbangen til min kone og 6 andre kvinner. Dagen etter var forhuden så hoven at den var mer enn dobbelt så tykk.

Anonymkode: 800d5...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En uke i nakenbyen i Cap D’Agde. Kun påkledd etter klokken 10 på kvelden hvis man skulle inn på en av byens sexklubber.

Drøyeste/morsomste opplevelse var å være hvit afrikaner i gangbang-leiligheten til 4 mørke afrikanere. Jeg startet som tilskuer til min kones gangbang for å bli dratt med på gangbangen til min kone og 6 andre kvinner. Dagen etter var forhuden så hoven at den var mer enn dobbelt så tykk.

Anonymkode: 800d5...b2c

Hvit afrikaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...