Gå til innhold

Noen med korona nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror jeg har covid nå. Sår hals/bryst (stikker i brystet). Noe muskelverk, brennende/sviende følelse i munnen. Begynte med tett nese, gikk over i snytefest. Nyser mye. Tørrhoste. Ingen smak eller luktesans. Dvs noen smaker kjenner jeg litt, men det smaker rart. Lite/ingen feber, men ser ut som øynene svømmer i feber. Lite matlyst. Svekket allmenntilstand. Press/ømhet/prikking i hodet, som jeg hadde sist jeg fikk påvist covid.
Symptomer kom brått. 

Anonymkode: eb078...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Grüner skrev (1 minutt siden):

Da kjøper du en selvtest på apoteket!

Så man skal gå ut når man er full av smitte, for å kjøpe en test som ikke en gang er nøyaktig, for å kanskje finne ut man har covid? Hvor nyttig er det, tenker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du vaksinert er det jo ingenting å bekymre seg over.

Anonymkode: 9cd06...dde

Du er feilinformert.

Jeg er vaksinert og har endt opp med long covid etter covid for tre år siden. Er utmattet og orker ingenting

Anonymkode: 686dc...49b

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du er feilinformert.

Jeg er vaksinert og har endt opp med long covid etter covid for tre år siden. Er utmattet og orker ingenting

Den personen skriver som h*n gjør for å provosere frem diskusjon om vaksinen.
"Jammen du er vel vaksinert så da er det jo ikke farlig", er en typisk hersketeknikk og fremprovokasjonsmåte fra anti-vaksere å fremlegge. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

🙋‍♀️ Er nå på uke 7 med korona-lungebetennelse. Startet med hoste, snørr, tungpust og to uker med høy feber (bikket 40 flere dager). Siden da har jeg hostet mye, vært tungpustet og snørrete. Har fremdeles feber på kvelden flere dager i uka. Blir fort veldig sliten. Fikk lungebetennelsen påvist på dag 10, og da var det spredt utover begge lungene. Nå sitter det "bare" i den ene lungelappen.

Jeg har for øvrig ingen underliggende sykdommer og har en sunn livsstil. Har også tatt det som er anbefalt av vaksiner. Føler meg nesten litt snytt fordi jeg har gjort alt "riktig" og likevel blitt så dårlig. 😅

Anonymkode: f2354...519

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er feilinformert.

Har og longcovid ble smittet des 2023,hadde mange forskjellige plager,mesteparten er blitt mye bedre men utmattelsen gir seg ikke for harde møkka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

🙋‍♀️ Er nå på uke 7 med korona-lungebetennelse. Startet med hoste, snørr, tungpust og to uker med høy feber (bikket 40 flere dager). Siden da har jeg hostet mye, vært tungpustet og snørrete. Har fremdeles feber på kvelden flere dager i uka. Blir fort veldig sliten. Fikk lungebetennelsen påvist på dag 10, og da var det spredt utover begge lungene. Nå sitter det "bare" i den ene lungelappen.

Jeg har for øvrig ingen underliggende sykdommer og har en sunn livsstil. Har også tatt det som er anbefalt av vaksiner. Føler meg nesten litt snytt fordi jeg har gjort alt "riktig" og likevel blitt så dårlig. 😅

Anonymkode: f2354...519

Jeg ble styggdårlig av covid, fikk ikke puste og var ekstremt svimmel. Oppdaget at b12 nivået var temmelig lavt. men ble ikke kommentert av legen, fordi det lå "innafor" (230). Etter anbefalinger fra B-12 foreningen begynte jeg med injeksjoner, og det ga uttelling. Tok i tillegg godt med d vitamin, og fikk opp nivået fra 60 til 100. 

Spiser forøvrig også veldig sunt. Verken røyker eller spiser godteri/junk, og har et veldig rikt inntak av grønt.  Noen ganger trenger kroppen litt ekstra drahjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er feilinformert.

Samme her. Siden slutten av 2022. Livet er ødelagt. Det finnes ikke lenger håp om en bedre fremtid. 

Anonymkode: a2d68...349

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tok tre runder med vaksiner i den tiden covid kom. Likevel fikk jeg corona to ganger. Jeg ble veldig syk med høy feber i flere uker. I etterkant tenker jeg at jeg kunne stått over vaksinering, da den ikke hjalp meg.

Anonymkode: 47312...259

Nydelig logikk. Nei altså, du hadde sikkert fått mildere forløp uten vaksine! 🤪

Troller du eller tror du faktisk på det du skriver?

Anonymkode: a2fd9...04f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...