Gå til innhold

Gå eller ikke gå?

habenuk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (6 timer siden):

Dette må være tøys.

Dette er mat for krisesenter og bekymringsmelding til PST og politi. 

Mannen er jo ravende sprø. 

Jeg rapporterer denne tråden, for om det er sant så må jo moderatorene melde bekymring selv mtp drapsliste. 

Da kan ts havne i fare selv. Hvis de skulle ha funnet ut av hvem hun er, snakket med mannen. Mest sannsynlig skremmer han henne som en taktikk for å oppnå kontroll. 

Anonymkode: ddd1e...369

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dokumenter hva han sier på opptak. Veldig diskret. Og så snakker du med krisesenter, og så planlegger du din exit ut av dette giftige forholdet. Jeg ble truet med drap konstant av en mann jeg bodde sammen med. Han ville at jeg skulle være redd for å gå i fra han. Det var en skummel prosess, men det var det eneste kloke valget. Men du må gjøre alt uten å si et ord til noen du ikke stoler på. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da kan ts havne i fare selv. Hvis de skulle ha funnet ut av hvem hun er, snakket med mannen. Mest sannsynlig skremmer han henne som en taktikk for å oppnå kontroll. 

Hva er greia?! Ts er ikke i fare når hun kommer seg unna på krisesenter og deretter anmelder. Hun er i fare der hun er nå, dersom hun er med han. 

Anonymkode: c288c...848

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er greia?! Ts er ikke i fare når hun kommer seg unna på krisesenter og deretter anmelder. Hun er i fare der hun er nå, dersom hun er med han. 

Hvis politiet tar et avhør av mannen mens hun fremdeles bor der så er hun jo ikke unna. Hun må komme seg unna først da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis politiet tar et avhør av mannen mens hun fremdeles bor der så er hun jo ikke unna. Hun må komme seg unna først da.

Hun du siterte skrev jo krisesenter og politi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...